کتاب مدیریت استراتژیک برند که به آن لقب «انجیل برند» دادهاند، کمک میکند تا درک عمیقتری از اهداف اصلی برندسازی به دست آورید. یکی از ضروریات مدیریت ارشد هر سازمان ایجاد برندهای قدرتمندی است که ضمن عمل به وعدهها، قدرت و توانمندی خود را در طول زمان ارتقا دهند.
معرفی چشماندازهای نوین در مدیریت برند، شناسایی و تثبیت جایگاه و ارزشهای برند، برنامهریزی و پیادهسازی برنامههای بازاریابی برند، از بخشهای این کتاب هستند.
تأکید اصلی این کتاب بر درک اصول روان شناختی در سطوح فردی و سازمانی برای بهینه سازی تصمیمگیری در خصوص برندها، با تشریح بسیاری از مفاهیم به روز در حوزهی مدیریت استراتژیک برند به طور عملی به همراه مثالهای فراوان میباشد.
کتاب مدیریت استراتژیک برند نوشته کوین لین کلر ترجمه عطیه بطحایی در بهار 1391 در قطع وزیری توسط انتشارات سیته منتشر شده است. چاپ دوم کتاب به قیمت 18000 توماندر بازار موجود میباشد.