یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

گروه حوادث: تحقیق درباره یک سرقت مسلحانه خودرو، کارآگاهان پلیس کرج را به باندی مخوف رساند که کلکسیونی از جرایم و جنایت‌ها را مرتکب شده بودند.

صبح 28 مردادماه، ماموران کلانتری 30 اسلام‌آباد کرج، در عملیاتی ضربتی، مرد جوانی را به دام انداختند که در جریان یک سرقت مسلحانه، خودروی پژو پرشیایی را در اسلامشهر به سرقت برده بود.

وقتی ماموران در بررسی فایل‌های مربوط به متهمان دریافتند  این مرد به نام علی یک متهم تحت تعقیب پلیس تهران است که پرونده‌های مختلف شرارت و زورگیری دارد، بازجویی از وی آغاز شد.

در جریان این تحقیقات تخصصی بود که  مرد جوان علاوه بر اعتراف به سرقت، راز فعالیت یکی از بزرگترین لابراتورهای تولید شیشه در کرج را فاش کردوی به ماموران گفت: من سردسته باندی بودم که با ایجاد 4 لابراتور تولید مخدر شیشه در مناطق باغستان، شاهین ویلا، حصارک و اسلام‌آباد، اقدام به تولید ماده مخدرمی کردیم.

با این اعترافات بود که با دستور قاضی فرهادی- دادستان کرج - بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی مسئول رسیدگی ویژه به پرونده این شرور جوان شد. هنگامی با اعترافات علی، سایر اعضای باند نیز دستگیر شدند، آنها راز 2 جنایت را که از سوی وی صورت گرفته بود گشودند.

همدستان علی در بازجویی‌ها گفتند: سردسته مخوف باند تا کنون 2 نفر را به قتل رسانده که یکی از آنها مرد ثروتمندی بود که  مدتی قبل در جریان سرقت 40 هزار دلاری  در اطراف کرج  به قتل رسیده بود.

دومین مقتول، جنینی بود که علی او را به قتل رسانده و جنازه‌اش را دفن کرده بود.

با این اظهارات، کارآگاهان جنایی به بازجویی دوباره ازعلی دست زدند، مرد مخوف در بازجویی ها هر 2 جنایت را گردن گرفت، اما هنگامی که مقابل رضا صمدی – بازپرس شعبه 2 جنایی کرج-  قرار گرفت منکر  قتل مرد ثروتمند شد،اما به قتل جنین اعتراف کرد.

او در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل ‍وقتی متوجه شدم زن جوانی که با وی ارتباط نامشروع  داشتم باردار شده از او خواستم  کودکش را از بین ببرد، اما او قبول نکرد. به این ترتیب به خانه آن زن رفته و جنین را سقط کردم.

خلاف‌های یک متهم

سردار رضا زارعی - فرمانده انتظامی استان تهران- با اشاره به اینکه سردسته این باند دارای 15 پرونده محکومیت قطعی است گفت: وی تا کنون به 5 فقره تجاوز به عنف و فیلمبرداری از دختران جوان، چندین فقره سرقت مسلحانه خودرو و سرقت از منزل2 مهاجر سوریه ای نیز اعتراف کرده است.

کد خبر 31020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز