همشهری آنلاین: رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی جوانان ژیمناستیک هنری پسران در استان البرز با برتری تیم تهران پایان یافت.

Gymnastic

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی جوانان طی روزهای 3 و 4 اسفند ماه جاری در خانه ژیمناستیک ملاصدرای کرج برگزار شد.

طی برگزاری این رقابت‌ها 15 استان در قالب 12 تیم و 3 تیم انفرادی به رقابت پرداختند و در پایان در مجموع تیمی تهران، مازندران و قزوین توانستند به ترتیب در جایگاه اول تا سوم بایستند.

در حرکات زمینی پدرام زاهدی از کردستان اول، محمدرضا خسرونژاد از تهران دوم و سیدمحمد شفیعی از تهران و رضا علی‌دادی از خوزستان به مقام سوم مشترک دست یابند.

در خرک حلقه نیز پدرام زاهدی از کردستان مقام اول، و رضا بهلول‌زاده و محمدرضا خسرونژاد از تهران مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دارحلقه نیما بیگدلومهر از قزوین و سیدسامان صادقی از مازندران در جایگاه اول و دوم ایستادند و پویا عبداللهی از آذربایجان شرقی به همراه آرمین وطن‌خواه از گیلان در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در پرش خرک عرفان اکبری و نیما بیگدلومهر از قزوین مقام اول مشترک را به دست آوردند و مهدی الفتی از گلستان عنوان سومی را کسب کرد.

در ژپارالل ن سیدسامان صادقی از مازندران، پیام بخشی از مرکزی و عارف شبان از فارس به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود كردند.

و در بارفیکس محمد شفیعی و رضا بهلول‌زاده از تهران عنوان اول و دوم و آرمین وطن‌خواه از گیلان عنوان سوم را کسب کردند.

در انتخابی تیم ملی جوانان نیز 52 ژیمناست شرکت‌کننده به رقابت پرداختند که پس از نظر کادر فنی، اسامی منتخبین اعلام خواهد شد.

کد خبر 326413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha