گروه سیاسی: شنبه شب افراد تأثیرگذار در جریان اصولگرایی که نام آنها به‌عنوان افراد مؤثر اصولگرایان در رسانه‌ها شنیده می‌شود، در دیداری خصوصی با محمدرضا مهدوی کنی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز دیدار و راه‌های تفاهم و توافق بیشتر و نزدیک‌تر بررسی شد.

به گزارش همشهری، این جلسه که به مانند دیگر نشست‌هایی که مهدوی کنی میزبان آن بوده و در دانشگاه امام صادق برگزار ‌شده بود، با حضور 11 نفر اصلی تشکیل دهنده و عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به علاوه محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، علی لاریجانی و علی‌اکبر ولایتی و جمعی از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت تشکیل شد.

ادامه نشست‌ها

نشست دوستانه با دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ظاهراً محرمانه بود اما به هرحال خبر آن منتشر شد و برای همین هم بعضی از افراد شرکت‌کننده یا مطلع درباره آنچه در این جلسه گذشته است، توضیحاتی دادند که از جمله آنها می‌توان به گفته‌های پرویز سروری عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان اشاره کرد که در گفت‌وگو با همشهری، با تأیید این خبر به برخی از اهداف و مطالب مطرح شده در این نشست پرداخت.

وی تأکید کرد: قرار است این دست نشست‌ها با افراد و جریانات تأثیرگذار و موجه از سوی جبهه متحد اصولگرایان ادامه یابد.

ما میهمان بودیم

سید شهاب الدین صدر با اشاره به ملاقات شنبه شب اظهار داشت: این ملاقات به دعوت مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران صورت گرفت و جلسه‌ای در جهت تقویت و استحکام هر چه بیشتر اصولگرایان در آستانه انتخابات مجلس هشتم در قالب فعالیت‌های جبهه متحد اصولگرایان تشکیل شد.

وی در گفت‌وگو با فارس، تصریح کرد: در این جلسه پیرامون روند کار و فعالیت‌های جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور برای استقرار ساختار مناسب و سازوکارهای تصمیم‌گیری صحیح  بحث و گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت.

تلاش برای همگرایی بیشتر

محمدباقر قالیباف با اشاره به دیدار انجام شده با مهدوی کنی گفت: اصولگرایان به اتحاد و همگرایی بیشتر برای انتخابات آینده نیاز دارند.

به گزارش ایرنا، شهردار تهران اظهارداشت: نتایج این دیدار را به‌طور قطع فعالان اصولگرا اعلام می‌کنند، اما آنچه مشخص است روند حرکتی مناسب برای وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده ایجاد شده است.

وی با تأکید بر ضرورت همگرایی بیشتر میان اصولگرایان خاطرنشان کرد: این مهم باید تحقق یابد تا بتوانیم انتخابات موفق و خوبی را در آینده داشته باشیم.

کد خبر 39962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز