در حالی که پیش از این برخی نمایندگان مجلس هفتم در اظهار نظرهایی از نامزد‌نشدن در انتخابات آینده سخن گفته بودند دو تن از نمایندگان برجسته مجلس انصراف خود را از نامزدی در انتخابات دور بعدی مجلس اعلام کردند.

محمدرضا باهنر که پیش از این در گفت‌وگویی با همشهری حضورش را منوط به تصمیم شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان دانسته بود، در حاشیه اجلاس مقدماتی احزاب کشورهای اسلامی در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه نامزد انتخابات نخواهد شد، گفت: با این وجود در ساماندهی فعالیت‌های انتخابات نقش خواهم داشت.

نایب رئیس مجلس اظهار امیدواری کرد،اصولگرایان در انتخابات مجلس به پیروزی 90 درصدی  برسند و گفتمان اصولگرایی در مجلس هشتم حکمفرما باشد.

عماد افروغ نیز در گفت‌وگو با مهر تأکید کرد که همچنان بر عقیده خود مبنی بر عدم حضور در انتخابات مجلس هشتم پایبند است و توضیح داد: من برای کارهایی که انجام داده ام، تشکر و حمایت نمی‌خواهم اما تحمل انگ‌های غیراخلاقی و مارک ضد ولایت فقیه را هم ندارم.

نماینده تهران در ادامه با ابراز تأسف از آنچه او به‌عنوان توهمات برخی اصولگرایان به‌دلیل در قدرت بودن یاد نمود، افزود: خاصیت قدرت همین است، چون معمولا کسانی که در قدرت قرار دارند گوش شنوای خود را از دست می‌دهند.

کد خبر 37456

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز