گروه سیاسی: 10 روز مانده به زمان ثبت‌نام نامزدهای انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان اطمینان داد که اصولگرایان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت متحد و با یک فهرست واحد به میدان خواهند آمد.

به گزارش ستاد خبری جبهه‌متحد اصولگرایان‌، شهاب‌الدین صدر با اشاره به برخی بداخلاقی‌هایی که‌رقیبان سیاسی برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان اصولگرایان می‌کنند‌، تأکید کرد: در دیداری که اصولگرایان با آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی داشتند‌، تمامی اضلاع جبهه متحد اصولگرایان حضور فعال داشتند.

وی که در جمع زنان عضو این جبهه در مناطق  ۳۰گانه استان تهران‌، سخن می‌گفت، افزود: در این جلسه آیت‌الله مهدوی کنی حمایت قاطع خود را از جبهه متحد اصولگرایان اعلام کرد.

وی در ادامه شایعاتی از قبیل حضور نداشتن رایحه خوش خدمت در این جلسه را کذب محض، شیطنت و نمونه‌ای از بد‌اخلاقی‌ها دانست و افزود‌: در این جلسه، حیدر مصلحی به نمایندگی از رایحه خوش خدمت حضور داشت.

صدر اضافه کرد‌: تمامی تصمیمات جبهه متحد اصولگرایان برای مذاکرات و دیدارها با توافق تمامی اعضای شورای مرکزی صورت می‌گیرد که رایحه خوش خدمت یکی از ارکان اصلی این جبهه است.

وی تأکید کرد: جنگ روانی و اختلاف‌افکنی برخی از رقبا نه تنها کوچکترین خدشه‌ای به اتحاد و همدلی اصولگرایان وارد نخواهد کرد، بلکه انسجام و اتحاد ما را بیشتر از قبل خواهد کرد.

اعلام فهرست تا 14دی

عضو شورای اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه نامزدهای مورد نظر جبهه متحد اصولگرایان در تهران و سایر استان های کشور 14 دی ماه اعلام خواهد شد، گفت: بنای جبهه متحد بر اعلام اسامی نامزدها قبل از ثبت نام است، مگر در این بین مشکل خاصی به‌وجود آید.

علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با مهر، درباره نحوه همکاری و بهره گیری از نظرات افرادی چون ولایتی، قالیباف، رضایی و لاریجانی از سوی جبهه متحد نیز گفت: با برگزاری جلسه اخیر با افراد یاد شده انتظار می رود که پس از این شاهد تفاهم و تقویت بیشتر جبهه متحد باشیم و مسیر حرکت به‌طوری دنبال شود که مجموعه 11 نفره از نظرات این افراد بهره بیشتری برای انسجام اصولگرایان بگیرد.

معیارهای سلامت انتخابات

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به معیارهای طراحی شده در جهت سلامت انتخابات، گفت: فرآیند انتخابات در کشور به گونه‌ای طراحی شده است که در امر نظارت و اجرا از تشکیل هیأت‌های اجرایی گرفته تا تشکیل هیأت‌های نظارت و بازرسی، همه و همه بیشترین حضور را مردم دارند و در واقع حضور مردم تضمین شده است.

محمدحسین موسی پور، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: در تمام سازوکار هیأت‌های نظارت و اجرایی و بازرسی وزارت کشور تا هیأت نظارت و بازرسی شورای نگهبان اقشار مختلف مردم حضور دارند و در امر انتخابات 10 الی 12 نفری که در یک شعبه اخذ رأی فعالیت می‌کنند، اکثرشان از خود مردم هستند.

کد خبر 40245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز