جمعه ۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۴
۰ نفر

گروه ورزشی: مهاجم ایرانی الشعب که در رقابت آقای‌گلی با فیصل خلیل قرار دارد، از حضور در تیم النصر سخن می‌گوید.

مهرزاد معدنچی با تأیید این موضوع می‌گوید: «توافقات کامل با مسئولان النصر انجام شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید قطعا برای فصل آینده لیگ امارات در این تیم بازی خواهم کرد.» معدنچی در مورد پیشنهادهای دیگرش می‌گوید:

«از الجزیره هم پیشنهاد داشتم اما  النصر را به این تیم ترجیح دادم، چون پیشنهاد آنها بهتر از الجزیره بود.»

وی روز یکشنبه آخرین بازی خود را با پیراهن الشعب برگزار می‌کند و رسماً از این تیم جدا خواهد شد.

معدنچی می‌گوید: «بعد از انجام آخرین بازی‌ام با پیراهن الشعب، قرارداد رسمی‌ام را با النصر امضا می‌کنم تا به شایعات چند‌وقت اخیر خاتمه دهم.»

مبلغ قرارداد معدنچی با النصر برای یک فصل یک میلیون و دویست هزار دلار است. چهارشنبه شب تیم سبزپوش شهر دبی پس از ۱۳ سال قهرمانی رقابت‌های لیگ امارات را در پایتخت این کشور جشن گرفت.

اولین و حساس‌ترین بازی هفته پایانی مسابقات لیگ امارات در ابوظبی برگزار شد. الشباب ‌صدرنشین مقتدر این رقابت‌ها که ۲۰ هفته در مکان نخست جدول قرار داشت، به یک تساوی نیاز داشت تا عنوان قهرمانی را مقابل الجزیره، ‌تیم دوم جدول تصاحب کند.

یاران کاظمیان و مبعلی تنها در صورت شکست مقابل الجزیره، شانس قهرمانی را از دست می‌دادند.

الشباب در این بازی به تساوی بدون گل دست یافت تا سومین قهرمانی تاریخ تیم سبزپوش در لیگ امارات به دست آید.

هواداران این تیم جشن قهرمانی را از خیابان‌های ابوظبی آغاز کردند. این جشن تا ساعات اولیه صبح پنجشنبه در دبی ادامه داشت.

الشباب در فصل جاری رقابت‌های لیگ امارات  با درخشش بازیکنان ایرانی نتایج خوبی به دست آورد. این تیم با ۵ پیروزی پیاپی در ابتدای فصل به صدر جدول رسید و تا آخرین هفته از جایگاه خود دفاع کرد.

ایمان مبعلی نقش قابل توجهی در این موفقیت‌ ایفا کرد. او که در این فصل با ۱۰ گل زده بهترین گلزن تیمش لقب گرفت پس از کسب عنوان قهرمانی، با هواداران الشباب خداحافظی کرد.

کاظمیان هم با ۹ گل زده تاثیر زیادی در قهرمانی تیمش داشت. اولادی اما فقط یک بار موفق به گلزنی شد و با مصدومیت شدید، ‌از اواسط فصل نتوانست برای تیمش به میدان برود.
مبعلی که هواداران تیمش در این سال‌ها او را با لقب «مهندس» تشویق می‌کردند، فصل آینده را در باشگاه الوصل شهر دبی سپری می‌کند.

ستاره ایرانی الشباب در گفت‌وگو با روزنامه الخلیج ابوظبی گفت: «من ۳ سال در الشباب با آرامش بازی کردم و در اینجا احساس خوبی داشتم، اما می‌خواستم شرایط تازه‌ای را تجربه و در تیم دیگری بازی کنم. در الوصل تجربه تازه‌ای خواهم داشت. امیدوارم الشباب هم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.»

مبعلی در خصوص انتخاب الوصل به عنوان تیم جدیدش اظهار داشت: «این باشگاه امکانات خوبی دارد و طبیعتاً شانس زیادی برای موفقیت پیش‌روی من است. الوصل از روزهای اوج خود فاصله گرفته و من امیدوارم به همراه سایر بازیکنان شرایط این تیم را تغییر بدهیم.»

با توجه به حضور ۴ تیم اماراتی در فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، الشباب به عنوان قهرمان و الجزیره به عنوان تیم دوم در این مسابقات حاضر می‌شود.

الاهلی ‌تیم سوم جدول و قهرمان جام‌حذفی، دیگر نماینده امارات در این مسابقات خواهد بود و یکی از دو تیم شارجه و العین هم به عنوان تیم چهارم به این مسابقات راه می‌یابد.

۵ بازی باقیمانده از هفته بیست و دوم لیگ امارات که تأثیری در سرنوشت قهرمانی یا وضعیت تیم‌های سقوط‌کننده نخواهد داشت، فردا برگزار می‌شود. پیش از این سقوط تیم‌های حتا و الامارات به دسته دوم قطعی شده بود.

کد خبر 52766

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز