صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد: حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری با احتساب افزایش ۲۰ درصدی مصوب دولت به حساب کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق واریز شد.

دستمزد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این اطلاعیه آمده است: حق عائله مندی و اولاد در این ماه همانند اسفندماه پرداخت شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مابه‌التفاوت افزایش حق اولاد و عائله‌مندی فروردین ماه به همراه حقوق ماه بعد به حساب بازنشستگان عزیز کشوری واریز خواهد شد.

کد خبر 755170

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • بازنشسته تأمین اجتماعی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    2 1
    با چه منطقی حقوق بازنشستگان فقط ۲۰ درصد افزایش می‌یابد؟ قیمت تمامی کالاها و خدمات دولت به مردم از سال گذشته تا امسال ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته و به تازگی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی نیز حدود ۴۰درصد افزایش یافته است، در چنین شرایطی و با توجه به نرخ بالای تورم و گرانی‌های لجام گسیخته در کشور افزایش ۲۰درصدی حقوق بازنشستگان که متأسفانه هنور هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برچه اساس و منطقی تعیین و محاسبه شده است؟ کرایه خانه‌ای که سال گذشته ۲ میلیون تومان بوده حالا چرا به ۴ میلیون افزایش یافته است؟ چرا با روح و روان بازنشستگانی که حداقل حقوق را می‌گیرند و بعد از ۳۰ سال خدمت نمی‌توانند حق و حقوق خود را دریافت کنند، این گونه بازی می‌شود؟ آیا مسئول و مدیری در شرایط فعلی با حقوق‌های ۸ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه می‌تواند روزگار بگذراند؟ بازنشسته تأمین اجتماعی