ظاهرا تمایل به برگزاری مراسم‌ازدواج‌های عجیب‌وغریب در آمریکا آن‌قدر زیاد شده که کمپانی‌های تخصصی برای برگزاری این‌جور مراسم‌شروع به کار کرده‌اند. یکی از آنها کمپانی «فورت لادردال» است. این گزارش جالب سال ۱۳۹۶ در همشهری سرنخ منتشر شده است.

عروسی زیر آب

به گزارش همشهری آنلاین، این مرکز غواصی در فلوریدا به دنبال کشیش برای اجرای مراسم ازدواج در زیر آب می‌گردد. «دوبی بالارد» یکی از همین کشیش‌هایی است که در این مرکز آموزش دیده است؛ «در این مرکز به من یاد داده‌اند که چطور از داخل ماسک آوازهای مذهبی را موقع مراسم ازدواج بخوانم. در ماسک من یک میکروفون است و صدای من را عروس و داماد از درون ماسک‌هایشان می‌شنوند، میهمان‌ها هم از قایقی در بالای سر ما تصویر و صدای ما را دارند».

تصاویر | رواج عروسی زیر آبی زوج های جوان |‌ عروس باید مراقب باشد موقع بله گفتن آب در حلقش نرود

هزینه مراسم این جور ازدواج‌ها از ۱۵۰۰ دلار شروع می‌شود. تاکنون افراد زیادی برای برگزاری مراسم ازدواجشان به این سبک ثبت‌نام کرده‌اند.

ظاهرا تنها آمریکایی‌ها نیستند که دوست دارند جشن‌های عروسی متفاوتی داشته باشند.  یک شرکت استرالیایی هم به صورت تخصصی شروع به برگزاری این مراسم کرده است. قیمت هر مراسم از ۲۹۸۰ دلار شروع می‌شود. این مبلغ شامل هزینه سند ازدواج ضد آب، مالیات پارک دریایی، غذای مهمان‌ها و اجازه‌نامه‌های قانونی است.  مراسم از هشت صبح تا پنج بعدازظهر قابل اجرا ست.  

کد خبر 756994
منبع: همشهری سرنخ

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha