در ۲ تیر ۱۴۰۲ مراسم بزرگداشت روز ملی اصناف، به میزبانی اتاق اصناف ایران، در هتل بزرگ فردوسی تهران برگزار شد و از «بازار اجتماعی باسلام» به‌عنوان «چهره شاخص صنفی سال ۱۴۰۲ در حوزه کارآفرینی و اشتغال» تقدیر به عمل آمد. باسلام یک بازار اجتماعی است که در حوزه خرده‌فروشی آنلاین فعالیت می‌کند.

image-20230627132310-1.jpeg

در این مراسم که با حضور رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، روسای پیشین و هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران و دیگر مسئولان کشوری برگزار شد، تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر صنفی معرفی گردیدند.

از جمله کارآفرینان و تولیدکنندگان حاضر در این مراسم می‌توان به بازار آنلاین باسلام، اتاق اصناف شیراز، اتاق اصناف سیستان‌وبلوچستان، مجتمع گردشگری مهر و ماه، مجموعه پوشاک اطمینان و سوهان ساعدی‌نیا اشاره کرد. در بخشی از این مراسم نیز از فعالان صنفی حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.

سجاد عساکره، هم‌بنیان‌گذار و «معاون ارتباطات و اهالی» باسلام، به نمایندگی از تیم باسلام و بیش از ۹۷ هزار کسب‌وکار کوچک و بزرگ از سراسر ایران که در قلب این بازار آنلاین مشغول به فروش محصولات‌شان هستند، نشان برتر «چهره شاخص صنفی در حوزه کارآفرینی» را از هیات مدیره اتاق اصناف ایران دریافت کرد.

باسلام چهره شاخص صنفی سال در حوزه کارآفرینی و اشتغال شد

در بخشی از این تقدیرنامه خطاب به «سکوی مدیریت باسلام» آمده است:

«ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما در تحقق اهداف نظام صنفی کشور و کسب دستاوردهای عظیم در حوزه تولید و کارآفرینی، بدین‌وسیله انتخاب جنابعالی را به‌عنوان چهره شاخص صنفی در حوزه تولید و کارآفرینی در سال ۱۴۰۲ که مبین تلاش موفق شما در تحکیم بنیان اقتصادی کشور عزیزمان بوده، تبریک عرض می‌نماییم.» 

بازار آنلاین باسلام فعالیتش را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و اکنون به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار اجتماعی فراگیر ایران، به بستر شناخته‌شده‌ای برای خرید و فروش بی‌واسطه میان غرفه‌داران (تولیدکنندگان) و مشتریان از سراسر کشور تبدیل شده است.

کد خبر 769963

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha