جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
۰ نفر

هستند کسانی که برای کمی پول بیشتر دست به هر کاری می‌زنند، گرانفروشی و کم‌فروشی می‌کنند و مال حلال و حرام برایشان فرقی ندارد و خیرشان هم به کسی نمی‌رسد، اما بسیارند آدم‌هایی که اهل حساب و کتاب نیستند؛ کسانی که با خدا معامله و مزدشان را هم از او طلب می‌کنند.

بستنی فروش

به گزارش همشهری آنلاین: هستند کسانی که برای کمی پول بیشتر دست به هر کاری می‌زنند، گرانفروشی و کم‌فروشی می‌کنند و مال حلال و حرام برایشان فرقی ندارد و خیرشان هم به کسی نمی‌رسد، اما بسیارند آدم‌هایی که اهل حساب و کتاب نیستند؛ کسانی که با خدا معامله و مزدشان را هم از او طلب می‌کنند؛ همان‌ها که شاید اصلا دخل و خرج‌شان هم با هم نخواند و جزو مرفهان و آدم‌های پولدار نباشند، اما وقتی با خدا معامله کردند دیگر حساب و کتاب هیچ‌چیز را نمی‌کنند؛ همان‌هایی که دلی دارند به بزرگی دریا.

از این آدم‌های دست و دلباز و خیر در ایران عزیزمان کم نداریم؛ مانند همین هم‌وطن مشهدی‌مان که در این گرمای تابستان، بچه‌ها را مهمان آبمیوه و بستنی می‌کند؛ حتی اگر والدین‌شان نتوانند هزینه‌اش را پرداخت کنند. این کاسب مشهدی روی در یخچالش که انواع بستنی و آبمیوه در آن پیداست، نوشته: «اگر کودک دلبندتان هوس آبمیوه و بستنی کرده و فکر می‌کنید نمی‌توانید برایش تهیه فرمایید، مهمان ما باشید.» اجرتان با خدا که دل کودکان را شاد می‌کنید.

کد خبر 786815

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha