دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

نیویورک: فعالان بازار طلا و جواهر که تازه عروس و داماد‌ها بخش قابل توجهی از مشتریانشان را تشکیل می‌دهند، بر این باورند که رکود اقتصادی تاثیر منفی بر جشن‌های ازدواج داشته است.

به گفته آنها تعداد زیادی از تازه داماد‌ها ترجیح می دهند به جای نگین اصل از نگین‌های بدلی روی حلقه‌های ازدواجشان استفاده شود تا قیمت آن پایین‌تر آید و در هزینه‌های ازدواج صرفه‌جویی شود. این درحالی است که رویکرد اخیر دامادهای جوان، اعتراض بسیاری از تازه عروس‌ها را به دنبال داشته است.

در این بین حتی برخی از داماد‌ها برای راضی کردن همسر خود یک انگشتر اصل برای شب عروسی کرایه می‌کنند ولی انگشتری که به عنوان حلقه ازدواج خریداری می‌کنند، همچنان بدلی است.

ضبط صحنه سرقت

فلوریدا: مردی که به همراه خانواده‌اش در سفر تفریحی به سر می‌برد  این امکان را داشت که از طریق اینترنت دوربین مداربسته خانه‌اش را تحت کنترل داشته باشد. او به طور اتفاقی تصمیم گرفت سری به دوربین مدار بسته بزند و در کمال ناباوری مشاهده کرد که سارقان در حال سرقت منزل او و جمع‌آوری اثاثیه ارزشمندش هستند. این مرد بلافاصله با پلیس تماس گرفت و ماموران توانستند 2 سارق مسلح را دستگیر کنند.

پیتزاخوری پس از 10 سال

لندن: پزشکان با درمان دختر جوانی به وی امکان دادند که پس از 10 سال دوباره پیتزا بخورد. این دختر جوان به نوعی بیماری معده مبتلا بود که بر اثر آن نمی‌توانست بسیاری از غذا‌های مورد علاقه‌اش را مصرف کند. اما پزشکان با انجام یک عمل جراحی دشوار روی معده‌اش، او را دوباره با غذا‌ها آشتی دادند.  

افزایش سایز پا

لندن: از این جزیره هر روز یک خبر عجیب می‌رسد. آخرین آنها این است: میانگین اندازه پای مردان انگلیسی به شدت در حال بیشترشدن است. در گزارشی که اخیرا در این باره منتشر شده آمده است: تقریبا هر 5 سال یک بار میانگین اندازه پای مردان انگلیسی یک شماره بزرگ‌تر می‌شود؛

به طوری که در سال 2004 میانگین 8 بود اما اینک به 9 رسیده است. با توجه به این امر فروشگاه‌ها و تولید‌کنندگان کفش در انگلیس درخواست‌های بیشماری برای کفش‌های بزرگ داشته‌اند. در این گزارش آمده است بزرگ‌ترین پاها در انگلیس به مردان بیرمنگهامی تعلق دارد. پس از آنها هم لیورپولی‌ها  بزرگ‌ترین پاها را دارند.

در این گزارش به نکته جالب دیگری هم اشاره شده و آن این است که اندازه پاهای زنان هم در حال بزرگ شدن است. علاوه‌براین، گویا قرار است در انگلیس نخستین بار اندازه 13 و حتی شاید 14 هم به عنوان استاندارد اندازه کفش‌ها در نظر گرفته شود.

پول ارواح  در بزرگراه‌ها

تایوان:  پول نقد و توهم داشتن ارتباط با ارواح و بزرگراه‌های پهن می‌تواند باعث دستگیری فرد شود؛ البته اگر در تایوان زندگی کند. ماجرا از این قرار است که پلیس تایوان مردی را دستگیر کرده که هر روز مقداری پول در بزرگراه‌ها می‌ریخته‌ است؛ با این توجیه که این پول متعلق به 5 روح هستند و به درخواست آنها این کار را می‌کرده است.

این مرد 43 ساله اعتراف کرده است که تاکنون حدود یک ملیون دلار تایوان را در بزرگراه‌ها ریخته است. او گفته است که این پول را از راه فروختن وسایل خانه‌اش تهیه کرده است. پلیس همچنین متوجه شده  که او مقداری از پول خود را در یک هتل سوزانده است.

با این حال اینها دلایلی نیستند که پلیس وی را بازداشت کرده است. توجیه پلیس برای دستگیری او این است که وی با ریختن پول در بزرگراه، نظم عمومی را به خطر انداخته، چون رانندگان با دیدن این پول‌ها پیاده شده و این‌موضوع باعث شده‌تا در بزرگراه ترافیک ایجاد شود.

کد خبر 78956

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز