شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
۰ نفر

یک مادر و هشت هزار و سه فرزند در مسیر پیشرفت و ساختن آینده؛ جوان خوش‌تیپ ورزشکاری که امروز سر از ایتالیا درآورده و طراحی خودرو می‌خواند، همان پسر دوازده‌ساله زباله‌گردی است که روزهای تاریک خیابان را با دست‌های مهربان مادر قصه ما پشت سر گذاشته است.

مادر
همشهری آنلاین - فرزین شیرزادی: او مسیر زندگی صدها کودک را از دستفروشی سرچهارراه‌ها به دانشگاه و تحصیلات عالی تغییر داده است. خودش می‌گوید من ۸هزار و ۳تا بچه باسواد دارم و با تمام وجود به آنها افتخار می‌کنم. بد نیست بدانید که اغلب مکانیک‌های محله فرحزاد، با این مادر محبوب سلام و علیک دارند و خیلی خوب می‌دانند که چند تا از مکانیک‌های درجه‌یک فرحزاد، با پادرمیانی او، شاگردی را در همین محله شروع کردند و حالا سری در سرها درآورده‌اند. این مادر مهربان کیهان ضیایی‌مهر است.

اجرا: فاطمه لباف

تدوین: مسعود ساکی

فیلمبردار: حسین اینانلو

کد خبر 821636

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    3 0
    هنوز دنیا آدمهای داره که بهش بیگی انسان با قلب پور از محبت
  • اشتهردی JP ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    سلام خانم رو مادر مبارک ، من ایشون ازسال ۷۸ میشناسم وکارمند شون بودم ایشون ، مثل یک مادر ، خواهر ، معلم، مربی و مهمترازهمه انسانی فداکار هستند ومن مثل ایشون دردنیا بعدازمادرم کسی دیگری را با چنین خصوصیاتی ندیدم وباعث افتخار من است که ودر جوار ایشون کارکردم ، دوستتان دارم بقدر لحظات زندگیم ، ودرود میفرستم به شما که همچون مردانه با سختی ها جنگیدید فقط بخاطر رسیدن ۸۰۰۰ بچه که به اهدافشون برسند دوستت دارم با تمام وجودم
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    2 0
    درود بر بانی بزرگ سر زمینم ایران خیلی باشرف روزت مبارک مادر