دادستان مرکز استان اردبیل دستور پلمب محل برگزاری مراسم هنجارشکنانه و غیرقانونی رقص و آواز داملا، خواننده مشهور اهل باکو را صادر کرد.

قوه قضائیه - دادگاه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از میزان، «داملا» خواننده معروف اهل باکو در چند روز اخیر که با سفر به ایران و اجرای برنامه بدون در نظر گرفتن قوانین جمهوری اسلامی ایران و هنجارشکنی به ویژه با پوشش نیمه‌عریان و ظاهر شدن در ملاء‌عام، موجبات جریحه‌دار شدن عفت عمومی و گلایه‌مندی شهروندان و هموطنان و اقشار مختلف را فراهم نموده است.

ویدئوهای منتشر شده از اجراهای هنجارشکنانه وی در فضای مجازی با واکنش بسیاری از کاربران همراه شد.

جلال آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل در این رابطه گفت: احترام به ارزش‌ها و قوانین هر کشور توسط اتباع خارجی جز اصول مسلم است.

وی افزود: این تبعه آذربایجانی معروف از حسن نظر و اعتماد کشور ایران در پذیرش ورود و مهمان‌نوازی سوءاستفاده کرده و با نقض قوانین و زیرپا گذاشتن ارزش‌ها و نادیده گرفتن فرهنگ اسلامی حاکم موجبات جریحه‌دار شدن عفت عمومی و ترویج فساد را فراهم نموده است.

دادستان مرکز استان اردبیل به اقدامات قضائی صورت گرفته در این رابطه اشاره و تصریح کرد: با توجه به مطالبه گسترده هم‌وطنان از دستگاه قضائی موضوع با جدیت در حال پیگیری است و با عوامل دخیل نیز به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 863964
منبع: میزان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha