سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم آقای پزشکیان نیز مانند رئیس‌جمهور شهید، برای حل مشکلات پایتخت موانع را رفع کند.

نادعلی

همشهری آنلاین- علیرضا نادعلی در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید ادامه تأمین و پشتیبانی وسایل حمل و نقل عمومی در سطح شهر با همکاری شهرداری و دولت مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: زمانی که گزارش قرارداد چین ارائه شد، چند بار از رئیس جمهور نام برده شد که دستوراتی برای رفع موانع صادر کرد و امیدواریم آقای پزشکیان نیز برای حل مشکلات پایتخت، موانع را رفع کند.

وی افزود: امیدواریم با این همکاری ها به وضع بهتری در توسعه حمل و نقل عمومی تهران برسیم.

نادعلی ضمن تقدیر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: از صدا و سیما و برگزار کنندگان انتخابات تقدیر می کنیم که فضایی کیفی تر در انتخابات این دوره فراهم کردند. با توجه به اینکه مردم سالاری دینی یک آرمان بزرگ است، برگزار انتخابات امری ساده است درحالیکه در دیگر کشورها با حاشیه روبه رو است اما در کشور ما بدون تقلب و حاشیه برگزار می شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه هریک از ما به یکی از کاندیداها رأی داده است، یادآور شد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، باید همکاری و نیک اندیشی برای توسعه کشور را مورد توجه قرار داد و رفتارهای رقابتی به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود و همه تلاش کنیم مخاطب فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشیم و به سمت پیشرفت به سوی قله ها برویم.

کد خبر 865145

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha