اطعام عزاداران حسینی با غذای نذری نه‌تنها در میان ما ایرانی‌ها، بلکه در میان تمام محبان اباعبدالله‌الحسین(ع) قدمتی دیرینه دارد و کمتر کسی است که از برکات و کرامات غذای نذری مستفیض نشده باشد.

اطعام حسینی

به گزارش همشهری آنلاین،حالا تصور کنید که این نذری‌های پربرکت علاوه بر اطعام عزاداران سیدالشهدا(ع) به‌دست کسانی برسد که نیازمند هم هستند. شاید برای هر بانی و هیئتی به‌طور مستقل، شرایط لازم برای شناخت و اطعام نیازمندان واقعی مهیا نباشد. به لطف پویش ارزشمندی با عنوان «اطعام و احسان حسینی» تمام محبان سیدالشهدا(ع) به آسانی می‌توانند به عشق اباعبدالله، قدمی برای نیازمندان بردارند و در اطعام آنها سهیم شوند.

این پویش با طبخ و توزیع غذای گرم و همچنین تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی هوای نیازمندان را دارد و از همین امروز تا پایان‌ ماه صفر نذری‌ها را به‌دست نیازمندان می‌رساند. خبر خوب هم اینکه از روز گذشته نخستین آشپزخانه اطعام حسینی پایتخت برای اجرای این پویش در حسینیه شاهزاده علی اصغر(ع) افتتاح شده است. اگر شما هم دل‌تان می‌خواهد سهمی در تهیه نذری‌های محرم داشته باشید و به جمع بانیان غذای نذری به نفع نیازمندان بپیوندید به واسطه این پویش درهای انفاق و نیکوکاری به روی‌تان باز است، پس بسم‌الله.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 865365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha