علی علیپور یکی از گزینه‌های خط حمله پرسپولیس در نقل و انتقالات احتمال دارد یک فصل دیگر در پرتغال بماند.

علی علیپور

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از پرونده‌های کشدار این تابستان هم داستان بازگشت علی علیپور به پرسپولیس بوده است. علیپور یک نوبت با باشگاه مذاکره کرد اما گویا رقم پیشنهادی به او چشمگیر نبود و باعث شد با دلخوری بگوید: «انتظار دارم ‌شأن من حفظ شود.» پس از آن علیپور یک هفته فرصت خواست تا جواب نهایی را بدهد. حالا اما برخی رسانه‌ها خبر می‌دهند چیزی که علیپور را وسوسه کرده این است که یک فصل دیگر در پرتغال بازی کند و اقامت این کشور را بگیرد. در هر صورت به علیپور توصیه می‌کنیم خوب فکرهایش را بکند، چرا که شاید بعدا دیگر فرصت بازگشتش فراهم نشود. او در این زمینه می‌تواند از محمد نوری هم مشورت بگیرد؛ بازیکنی که پیش از لیگ چهاردهم به قطر رفت، بعد از فقط نیم‌فصل پشیمان شد و خواست برگردد اما دیگر نشد که نشد.

کد خبر 866335
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    1 0
    دو تیم سپاهان وتراکتور دارند دو تیم ریشه دارپرسپولیس واستقلال و نابود می کنند وبا ارقام نجومی بازیکنان این دو تیم را یا جذب یا هایجک می کنند وبازرسی فدراسیون هیچ برخوردی با این دو تیم نمی کند چرا!
  • میلاد GB ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    1 0
    علی علیپورلیاقت پرسپولیس راندارداون زمان پرسپولیس راول کردرفت حالامیگه بهم احترام بزارین مگه توگذاشتی اگرنمیای پرسپولیس برای پرسپولیس کلاس میزاری رفتی درراببنددیگه حق نداری برگردی پرسپولیس چون لیاقت پرسپولیس شدن رانداری
  • سهراب IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 1
    رسانه محترم ما همگان میدانیم که رسانه محترم از هر طرف که نگاه کنیم و میبینیم تمام قد طرفدار تیم پرسپولیس هستین و شکی در این حرف نیست اما فکر نمیکنید اینجور خبر زدن و نوشتن به معنای تحدید است؟؟ کار بجایی رسیده که هیچکس از بازیکن آزاد فوتبالی بخاطر ترس از شما و تحدیهایتان قدرت تصمیم گیری برای آینده فوتبالیش را ندارد؟؟ این قدرت و اینجور صحبتها و نوشتنها از کجا میاید رسانه محترم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ع ق QA ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    0 1
    علیپور را بر گردانید او فرزند پرسپولیس است