سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

سایت الکوره خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس را متهم به گرفتن ماهی از آب گل آلود کرد.

گاریدو

به گزارش همشهری آنلاین، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس برای تجدیدقوای تیمش با ۳ شاگرد مراکشی خود وارد مذاکره مستقیم شد. بر اساس گزارش رسانه الکوره، گاردیدو می‌خواهد از وضعیت نابه سامان الوداد به نفع خود و تیم جدیدش پرسپولیس استفاده کند. پرسپولیس ۴ سهمیه خارجی دارد که گاریدو ۷۵ درصد آن را می خواهد به لژیونرهای آفریقایی اختصاص بدهد.

سرمربی پرسپولیس نیامده متهم شد!
سرمربی اسپانیایی در دو دوره متفاوت سابقه مربیگری در تیم مطرح الوداد البیضاوی مراکش را دارد. گاریدو برای ترمیم خطوط پرسپولیس دست به کار شده و در شرایط کنونی ۳ گزینه خارجی اش همه از آفریقا و کشور مراکش هستند.
سایت الکوره می‌نویسد که گاریدو در اولین گام «رضایت ایوب عملود، مدافع الوداد را کسب کرده» و با او به توافق نهایی رسیده تا اولین خرید خارجی اش شود. بر اساس گزارش رسانه عربی، گاریدو در تلاش است تا نظر عبدالله حیمود پدیده و هافبک الوداد را جلب کند تا به تهران بیاید و از طرفی با یحیی عطیه الله دیگر شاگرد سابقش که برای مدت کوتاهی به لیگ روسیه رفته وارد مذاکره شده است.

کد خبر 867266
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    0 0
    تو لیگ کشور بازیکن به درد بخور در حد پرسپولیس کبیر نیست، اینها واسه نام پرسپولیس خیلی کوچک هستند، چه بهتر که مربی خارجی با نفوذی که داره بازیکنای مطرح مراکشی را بیاره که در لیگ نخبگان کم نداشته باشیم، این سه بازیکن مراکشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که باشگاه‌های دیگه آرزوی داشتن حتی یکی از اینها رو داره، جناب درویش امان نده به محضی که تنور داغ شد، محکم بچسپان❤️❤️❤️❤️❤️❤️