سردار آزمون، مهاجم بایرلورکوزن، در تمرینات پیش فصل شرکت نکرده و باید به صورت انفرادی تمرین کند.

سردار آزمون

به گزارش همشهری آنلاین؛ سردار آزمون قبل از شروع فصل جدید شرایط خاصی را در بایرلورکوزن تجربه می‌کند.

به گزارش نشریه آلمانی بیلد، سردار آزمون روز یکشنبه در تست‌های آمادگی جسمانی شرکت کرد اما زمانی که اولین تمرین بایرلورکوزن در روز دوشنبه برگزار شد، هیچ نشانی از بازیکن ایرانی نبود.

او در جلسه تمرینی امروز هم غایب بود. این ماجرا باعث شده که باشگاه تصمیم جدیدی درباره وضعیت بازیکن ملی پوش ایرانی بگیرد. منابع داخل باشگاه به نشریه کیکر تایید کردند که این مهاجم دیگر با تیم تمرین نخواهد کرد، بلکه به صورت انفرادی تمرین می‌کند.

این نشریه همچنین اعلام کرد که باشگاه اکنون به دنبال فروش این بازیکن خواهد بود و پیشنهادات مناسب را بررسی می‌کند.

بیلد در گزارش خود اعلام کرده وضعیت فیزیکی آزمون نیاز به بهبود دارد و او صد درصد آماده نیست و به همین دلیل تمرینات انفرادی برای او بهتر خواهد بود.

اینکه او چقدر از تیم فاصله دارد، نشان می‌دهد آزمون اکنون حتی باید در زمان‌های متفاوتی نسبت به تیم ژابی آلونسو تمرین کند.

ژابی آلونسو علی‌رغم میل خود با توجه به شرایطی انضباطی‌ای که پیش آمده درباره آزمون تصمیم گرفته است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن، درباره وضعیت آزمون گفت: "من فقط می‌دانم که او در تمرین غایب بوده، ما باید روشن کنیم که چه اتفاقی افتاده است. تجزیه و تحلیل عملکرد او کافی نیست، او باید تمرین کند. او دیروز در تمرین نبوده و امروز هم غایب بود. در چند روز آینده خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد. "

شاید آزمون قصد دارد با اقدام جدید خود باشگاه آلمانی را تحت فشار قرار دهد و آن‌ها با انتقال قرضی او موافقت کنند. این مسلم است که او با دوری از تمرینات تیم اصلی از شرایط آمادگی کامل باز می‌ماند.

کد خبر 867314
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تورکمن IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    0 0
    عشق سردار ایران❤️❤️❤️