اپل در حال آماده شدن برای میزبانی از رویداد سالانه معرفی آیفون خود است و انتظار داریم که برخی از گجت‌های اضافی نیز در رویداد Glowtime معرفی شوند.

رویداد اپل

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه سان، این نمایشگاه بزرگ گجت احتمالاً شاهد رونمایی از چهار مدل جدید آیفون خواهد بود.

تاریخ و زمان رویداد Glowtime اپل

هر سال، اپل یک رویداد بزرگ در سپتامبر برگزار می‌کند که در آن محصولات جدید، از جمله مدل‌های جدید آیفون، را معرفی می‌کند.

رویداد بزرگ امسال Glowtime نامگذاری شده است و در روز دوشنبه، (19 شهریور) برگزار می‌شود.

این رویداد در کمپ اپل پارک در کوپرتینو، کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

تیم کوک، مدیر عامل اپل، مراسم را در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی آغاز خواهد کرد که معادل ساعت 21:30 تهران است.

اپل این رویداد را به صورت زنده در وب‌سایت خود، همچنین در یوتیوب و اپل تی‌وی پخش خواهد کرد.

معرفی آیفون در رویداد Glowtime اپل

خبر اصلی مربوط به مجموعه جدید آیفون‌های اپل خواهد بود. ما اکنون به آیفون ۱۶ رسیده‌ایم و به نظر می‌رسد که چهار مدل وجود خواهد داشت.

احتمالاً نام آنها به این صورت است: آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس.

زمان رویداد اپل مشخص شد | چه چیزهایی معرفی می‌شوند؟

به نظر می‌رسد اپل همه آنها را با یک چیپست جدید و قدرتمندتر A18 مجهز کند.

شایعاتی درباره گزینه‌های رنگی جدید وجود دارد، از جمله یک گزینه سفید جدید برای آیفون ۱۶ معمولی و یک رنگ برنزی Desert Titanium برای آیفون ۱۶ پرو.

می‌توانیم منتظر بهبودهایی در دوربین، عملکرد و عمر باتری باشیم و صحبت‌هایی درباره یک دکمه دوربین حساس به فشار جدید در کنار آیفون وجود دارد. مجموعه جدید آیفون‌های اپل با iOS 18، آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری شرکت، اجرا خواهد شد.

این به‌روزرسانی اوایل امسال اعلام شد و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را به عنوان بخشی از ارتقایی به نام Apple Intelligence معرفی می‌کند.

برای مثال، شما قادر خواهید بود ایموجی‌های سفارشی خود را به نام Genmoji بسازید و می‌توانید از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر از ابتدا در داخل آیفون خود استفاده کنید. مکالمات Siri بسیار طبیعی‌تر خواهند بود - و ChatGPT شرکت OpenAI برای پاسخ به سوالات پیچیده در آن تعبیه خواهد شد.

در نهایت، انتظار داریم که اندازه صفحه نمایش در مدل‌های پرو به طور جزئی افزایش یابد.

گزارش‌ها حاکی از افزایش از ۶.۱ اینچ به ۶.۳ اینچ برای پرو معمولی و از ۶.۷ اینچ به ۶.۹ اینچ برای پرو مکس است.

پیش‌بینی‌های رویداد Glowtime اپل

مدل‌های جدید آیفون تنها گجت‌هایی نیستند که در رویداد سپتامبر ۲۰۲۴ اپل معرفی خواهند شد.

احتمالاً حداقل دو مدل جدید اپل واچ و شاید حتی سه مدل را خواهیم دید. اولین مدل، اپل واچ سری ۱۰ است که جایگزین واضحی برای سری ۹ سال گذشته است. شایعات حاکی از آن است که صفحه نمایش بزرگتری خواهد داشت اما طراحی کلی آن باریک‌تر خواهد بود. اما انتظار تغییرات عمده‌ای نداریم - یا حداقل، هیچ چیز انقلابی فاش نشده است. همچنین احتمالاً اپل واچ اولترا ۳ را خواهیم دید که جانشین ساعت هوشمند بالارده اپل است. منابع داخلی ادعا کرده‌اند که نظارت بر فشار خون را خواهیم دید.

ممکن است همچنین اپل واچ SE 3 را ببینیم که یک ورودی جدید به محدوده مقرون به صرفه است و احتمالاً با صفحه نمایش بزرگتر ارتقا یافته است.

بیشتر بخوانید:

طرفداران موسیقی خوشحال خواهند شد که بشنوند ممکن است دو نسخه جدید از ایرپادز ۴ اپل وجود داشته باشد. انتظار می‌رود که طراحی مشابه ایرپادز پرو و شارژ USB-C داشته باشند (مانند مدل‌های جدیدتر آیفون).

لغو نویز (نیوز کنسلینگ) فعال احتمالاً در جفت گران‌تر گنجانده خواهد شد، اما هیچ کدام دارای نوک‌های سیلیکونی مانند مدل‌های پرو نخواهند بود.

سایر افزودنی‌های کمتر محتمل اما بالقوه به خط تولید شامل موارد زیر است:

  • آیپد مینی جدید
  • آیفون SE جدید
  • ایرپادز مکس ۲ اپل

با این حال، این دستگاه‌ها احتمالاً در رویداد سپتامبر معرفی نخواهند شد. به عنوان مثال، ارتقاء آیفون SE انتظار می‌رود که در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه شود.

کد خبر 879097

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha