همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه درباره سخنان اخیرکوشنرگفت: وزیر خارجه فرانسه تحت تاثیر افکار صهیونیست ها اظهارنظر می‌کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رامین مهمانپرست با تقبیح اظهارات برنار کوشنر افزود: این رویکرد مداخله جویانه و در جهت منافع اشغالگران است.

برنار کوشنر وزیر امور خارجه فرانسه اظهار داشته بود: ما نگران ایران هستیم، چرا که برخی از مسئولان آن به علت تحولات داخلی و فرار به جلو با استفاده از سلاح حزب الله در جنوب لبنان دخالت می کنند".

وی در تشریح موضع وزارت امور خارجه کشورمان در قبال سخنان اخیر کوشنر با بی اساس دانستن اظهارات غیر منطقی وی و با اشاره به مولفه های واقعی نگرانی در منطقه تصریح کرد: برای همه واضح است که منبع اصلی تهدید و اشغالگری رژیم صهیونیستی است و با تهدیدآفرینی روزانه مردم بی گناه را با سلاح های گرم و سرد مورد هدف قرار می دهد و حق اولیه زندگی و حیات را از آنان سلب کرده است.

مهمانپرست همچنین گفت: متاسفانه این بی عدالتی ها در افکار صهیونیست دوست، آقای کوشنر نادیده گرفته شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: ما این گونه رویکردها را درجهت منافع حکومت وحدت ملی لبنان و نتایج حاصله از تلاش ها و مساعی خیرخواهانه کشورهای دوست از جمله جمهوری اسلامی ایران در برقراری ثبات و آرامش در لبنان نمی دانیم و آن را در جهت پوشش گذاردن برتجاوزگری ها و تهدیدات مستمر مقامات رژیم صهیونیستی می دانیم.

کد خبر 100017

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز