به گزارش شبکه زدنت از لندن، آگهی های تبلیغاتی آنلاین در انگلیس پس ازآگهی های روزنامه ها،تلویزیون و نامه های مستقیم در جایگاه چهارم قرار گرفته است.
گزارش زدنت با بیان اینکه اگهی هایی آنلاین که دوسال قبل غیر قابل تصور تلقی می شد در سال 2005 بر بیش از یک سوم میزان آگهی های تلویزیونی این کشور بالغ شده است وبر آگهی های محیطی نیز پیش گرفته است.
دو مزیت بزرگ تبلیغات آنلاین عبارتند از ماهیت شبکه ای اینترنت و توانایی آگهی دهندگان برای پیگیری نزدیک نتایج این تبلیغات می باشد.
بررسیهای انجام شده نشان می دهد که طی سالهای 2001 تا 2005 در مجموع میزان استفاده از رادیو بین تمام رده های سنی بزرگسالان در انگلیس به 24 دقیقه در هفته کاهش یافته که در این میان رادیوهای تجاری بزرگترین زیان کنندگان بوده اند.
همچنین در این مدت میزان استفاده از ابنترنت به 19 دقیقه افزایش یافته و تلویزیون نیز 11 دقیقه تماش شده است.