همشهری آنلاین: یک گردشگر آلمانی قصد دارد برای جبران محبت مردم ایران یک کمپین اطلاع رسانی در آوریل ۲۰۱۴ برای نشان دادن چهره واقعی ایران در اروپا به راه اندازد.

ماشین گردشگر آلمانی

گردشگر آلمانی که چند ماه است به هدف گردشگری در کشور ما به سر می‌برد، با طراحی آرام بزرگ " IRAN is GREAT" قصد دارد برای معرفی درست و نشان دادن چهره واقعی کشور ما یک کمپین اطلاع رسانی و تبلیغاتی در سرتاسر اروپا راه اندازد.

این گردشگر که به همراه خانواده‌اش به کشور ما سفر کرده بود، اوایل آبان ماه سال جاری در شهر کرج مورد سرقت قرار گرفت و در این ماجرا این خانواده دوربین، پول و کلیه مدارک مهم خود را از دست داد.

ایوان کریستین پدر این خانواده گردشگر در تلاش برای بدست آوردن مدارک‌ خود گفت؛ برای برگشت به کشورش مشکل تعدادی از مدارک‌ او حل شده است و ظرف روزهای آینده کشور ایران را به مقصد کشورش ترک خواهند کرد. این خبر تحت عنوان؛ "ما فقط می‌خواهیم به خانه برویم " در همشهری آنلاین چاپ شد.

گردشگر آلمانی

خانواده گردشگری آلمانی

سایت گردشگر آلمانی

سایت ایران عالی است

ماشین گردشگر آلمانی

ماشین گردشگر آلمانی با ارم "ایران عالی است".


ایوان کریستین با وجود تمام مشکلاتی که در جریان این سفر برایش پیش آمده بود، همچنان به ایران علاقمند است. به گونه‌ای که تصمیم دارد در آینده نزدیک نیز دوباره به ایران سفر کند. این خانواده گردشگر تحت تاثیر محبت‌های مردم کشورمان در حمایت همه جانبه آنان ...و نیز برای جبران محبت‌های آنان دست به اقدام طراحی آرم "ایران عالی است" زدند.

او می‌گوید؛ هفته‌های گذشته به دلیل از دست دادن مدارک بسیار مهم خود، شاهد توجه و همدردی بسیاری از ایرانیان بودیم و آنقدر تحت تأثیر قرار گرفتیم که علاقمندیم، کاری در جبران این همه محبت و توجه آنان انجام دهیم. به همین خاطر خواستیم برای نشان دادن چهره زیبا و واقعی این کشور در میان کشورهای غربی از آوریل 2014 یک کمپین اطلاع رسانی و تبلیغاتی برای اصلاح تصاویر نادرست قبلی راه بیاندازم.

او از مردم خواست که اگر به این موضوع علاقمند هستند، نظرات و پیشنهادات خود در این باره برای او ارسال کنند.

ایوان کریستین در این کمپین قصد دارد، علاوه بر معرفی فرهنگ و تمدن غنی ایران به تبلیغات فرهنگی، تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و پتانسیل گردشگری این کشور به پردازد او تأکید می‌کند در این کمپین هیچگونه هدف سیاسی را دنبال نمی‌کند. او سایتی نیز تحت همین عنوان، "ایران عالی است" راه‌اندازی کرده است و در آن درباره اهداف و تجربیاتش نکته‌ها نقل کرده است.

سایت: Iranisgreat

کد خبر 245768
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز