سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۷
۰ نفر

درحالی‌که مسئولان محیط‌زیست و دست‌اندرکاران احیای دریاچه ارومیه، به‌ویژه مجری طرح احیای دریاچه ارومیه از برنامه‌ریزی و تدوین طرح‌هایی برای نجات ارومیه خبر می‌دهند اما روزگذشته نادر قاضی‌پور، نماینده مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از عملکرد دولت در قبال دریاچه ارومیه به صراحت گفت که عملکرد دولت در رابطه با دریاچه ارومیه قابل‌قبول نیست.

دریاچه ارومیه

او به ایسنا گفته است که متأسفانه دولت یازدهم هیچ اقدام عملی‌ای برای احیای دریاچه ارومیه نداشته است.قاضی‌پور می‌گوید که تمامی برنامه‌های ارائه شده در رابطه با دریاچه ارومیه توسط دولت، فقط روی کاغذ است و هیچ اقدام عملی تاکنون صورت نگرفته است. وی در پاسخ به این پرسش نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکنون چه اقدامی برای احیای دریاچه ارومیه داشته‌اند، تصریح می‌کند که دریاچه ارومیه تنها مختص نمایندگان نیست بلکه مختص تمامی مردم است؛ در این راستا نیز اگر رسانه‌ها پیشنهادی برای ما دارند می‌توانند ارائه کنند.

قاضی‌پور درعین حال یادآور می‌شود که بنده همیشه در مصاحبه با رسانه‌ها اذعان داشته‌ام در رابطه با دریاچه ارومیه باید به‌صورت عملی وارد میدان شویم، چرا که با کاغذ بازی‌ها نمی‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد. وی همچنین در رابطه با هماهنگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای احیای دریاچه ارومیه تأکید می‌کند که خوشبختانه در این راستا هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و نمایندگان در تعامل با یکدیگر هستند.

کد خبر 255095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز