همشهری آنلاین: پرونده یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان با قهرمانی تیم نزاجا در رشته تفنگ و تیم مقاومت در رشته تپانچه بسته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته پایانی لیگ برتر تیراندازی بانوان پیگیری شد و تیم نزاجا و مقاومت به ترتیب با امتیاز 40 و 32 در رشته‌های تفنگ و تپانچه با شکست حریفان خود به عنوان قهرمان شناخته شدند.

با برگزاری این رقابت‌ها در مجموع در رشته تفنگ پس از نزاجا، تیم‌های صنایع غذایی سحر همدان با امتیاز 29 نایب قهرمان شد و مقاومت با امتیاز 24 در جایگاه سوم قرار گرفت. همچنین در رشته تپانچه پس از مقاومت، تیم‌های هیات قزوین با امتیاز 28 به عنوان نایب قهرمان معرفی شد و نزاجا با امتیاز 28 در جایگاه سوم به کار خود پایان داد.

با برگزاری فینال رشته تپانچه، هانیه رستمیان از هیات قزوین، مریم خوانساری از صنایع غذایی سحر همدان و آمیتیس جعفری از نزاجا به ترتیب عناوین اول تا سوم را كسب كردند.

در رشته تفنگ بادی نیز، آرمینا صادقیان از صنایع غذایی سحر همدان، نرجس امام‌قلی‌نژاد از نزاجا و مه‌لقا جام‌بزرگ از صنایع غذایی سحر همدان به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

کد خبر 396568

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha