این نابغه ژاپنی در دوران کشتی خود 36 بار پیروز شده و 13 بار شکست خورده که اکثر شکست‌های او به قبل از 21 سالگی باز می‌گردد.

تشویق عموزاد

به گزرش همشهری آنلاین کیوکا کشتی‌گیر توانمند ژاپنی که مانند رحمان ما از سن و سال زیادی برخوردار نیست اما با استعداد است و کشتی‌بلد، این ورزشکار علاوه بر اینکه ظاهر جالبی دارد آماری دارد که رقابت او با رحمان بی‌رحم را جذاب‌تر می‌کند!

کیوکا آخرین باری که در یک مسابقه شکست خورد به مسابقات قهرمانی کشتی زیر ۲۳ سال جهان مقابل عمر مراد مصری بوده است و پس از آن 15 مسابقه است که شکست‌ناپذیر مانده و همه رقبای خود را در مسابقات کشتی داخلی ژاپن، المپیک آسیایی و مسابقات بوداپست شکست داده است که در فینال آن مسابقات عباس ابراهیم‌زاده کشتی‌گیر کشورمان را شکست داد.

چهره جالب رقیب رحمان عموزاد در فینال | کشتی گیری که با باخت میانه ای ندارد!

این نابغه ژاپنی در دوران کشتی خود 36 بار پیروز شده و 13 بار شکست خورده که اکثر شکست‌های او به قبل از 21 سالگی باز می‌گردد و از سال 2022 فقط 4 شکست را تجربه کرده است و باخت در کار او نیست!

او از سال 2023 مدال طلای مسابقات داخلی ژاپن، طلای مسابقات بلغارستان، طلای مسابقات بوداپست را به دست آورده و از سال 2019 تا 2023 همیشه در مسابقات داخلی ژاپن روی سکو رفته و چندین مدال رنگارنگ کسب کرده است.

کیوکا یک سال از رحمان ما بزرگتر است اما جدال آنها مانند مسابقات جوانان می‌ماند، دو جوان توانمند قاره کهن مقابل هم قرار می‌گیرند و به نظر می‌رسد این تازه شروع ماجرای آنهاست!

کیوکا در مرحله یک‌هشتم رقیب اهل مولداوی خود را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد، در مرحله یک چهارم مقابل کشتی‌گیر پورتوریکو با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و در نیمه‌نهایی کشتی‌گیر اهل مونگولیا را با نتیجه پنج بر یک برد تا به رحمان در فینال برسد.

کد خبر 873283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جعفریوسفی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    2 0
    تیلور هم شکست ناپذیر بود جردن باروز هم همیمطور وووو اینا دردی رو برای کشتی گیر ژاپنی دوا نمیکنه حالا امکانش رحمان رو ببره ولی ۱۰ درصد امکانشه اما رحمان ۱۰۰% پیروز میدانه انشاالله این/ و اینم ☆
  • محمود IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    3 0
    خدا همراهیش کنه دولت واقعا برای جوان ها بتونه انگیزه ایجاد کنه ایران و ایرانی لایق بهترین هاست