همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی در خصوص برنامه‌های تیم در اسپانیا و دلیل عدم دعوت از لژیونرها در این اردو ارائه کرد

در پی سفر تیم ملی به اردوی اسپانیا و عدم حضور لژیونرها در این برنامه و نیز حذف نام تعدادی از ملی پوشان در سفر به اسپانیا[تیم ملی فوتبال به اسپانیا رفت ] به همراه اعلام این خبر که تیم‌های اسپانیایی امکان بازی با ایران در این اردو را ندارند، سوالاتی در بین علاقمندان به فوتبال مطرح شد.

علی دائی، سرمربی نیم ملی در این خصوص توضیحاتی به ایسنا ارائه کرد. وی درمورد حضور نداشتن بازیکنان لژیونر در اردوی اسپانیا و حتی دعوت نشدن چند بازیکن لژیونر اظهار کرد: تیم‌های خارجی درگیر اردوهای پیش از فصل‌شان هستند و به هیچ وجه امکان دعوت از آنها وجود نداشت. از جمع لژیونرها تنها رسول خطیبی شرایط همراهی با ما را داشت چرا که تمرینات تیم باشگاهی او آغاز نشده بود.

وی در پاسخ به این سوال که پس امکان دعوت از لژیونرها هم‌چنان وجود دارد؟ گفت: پس از بازگشت‌مان از اردوی اسپانیا و چک و برگزار شدن بازی‌های غرب آسیا برای دیدار دوستانه مقابل مصر که دیدار بسیار مهمی است از بازیکنان لژیونر هم برای حضور در تمرینات تیم ملی دعوت خواهیم کرد.

دایی درباره اردوی هفده روزه تیم ملی در اسپانیا و چک گفت: در این مدت پنج دیدار دوستانه خواهیم داشت. در اردوی ده روزه‌مان در اسپانیا در حالی که ما برای انجام دو دیدار دوستانه با تیم‌های ماربلا و مالاگا برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم، پس از قهرمانی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت که رقابت‌های لیگ این کشور با تاخیر آغاز شود. بنابراین تمرینات تیم‌های اسپانیایی دیرتر از زمان قبلی که اعلام شده بود، شروع خواهد شد.

وی افزود: با این حال تلاش داریم که با دو تیم انگلیسی که در اسپانیا اردو دارند، بازی کنیم ضمن اینکه بازی با چارلتون انگلیس هم برگزار خوهد شد.

سرمربی تیم ملی درباره غیبت بازیکنانی چون جباری، نیکبخت، نوری و غلام‌نژاد گفت: جباری به دلیل مراسم شب چهلم پدرش، نوری به دلیل صدور نشدن ویزا و غلام‌نژاد هم به خاطر مشکل سربازی نتوانستند ما را در این سفر همراهی کنند

کد خبر 57645

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز