مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
۰ نفر

شاید بسیاری از افراد تصور می‌کنند که دبی شهری بسیار گران قیمت است. به همین خاطر دور سفر به دبی را خط قرمز می‌کشند. این در حالی است که سفر به دبی می‌تواند ارزان باشد. ابتدا بهتر است که از پروازهای ارزان چارتری و لحظه آخری کمک بگیرید.

image-20220216105243-1.jpeg

حال نوبت به تجربه اقامت ارزان در دبی می‌رسد. اگر قصد رزرو هتل دبی یا خرید بلیط هواپیما تهران به دبی را دارید، با ما همراه باشید تا ارزان‌ترین هتل‌ها با کیفیت و خدمات مناسب را بهتر بشناسید.

بهترین زمان سفر به دبی برای کاهش قیمت

خب در وهله اول بهتر است یک راهنمایی کلی به شما کنیم. برای آنکه هزینه سفرتان به دبی کاهش پیدا کند، بهتر است در انتخاب زمان سفر خود دقت کنید. هر شهر و هر مقصدی دارای یک پیک سیزن و یک آف سیزن است. همان طور که انتظار دارید، دبی تابستان‌های بسیار گرمی را تجربه می‌کند.

 ازاین‌رو در فصل تابستان، مسافران بسیار کمی به دبی سفر می‌کنند. هتل‌ها تحت هر شرایطی باید هزینه‌های جاری خود از جمله قبوض آب، برق و گاز، مالیات و البته هزینه کارکنان را پرداخت کنند. این هزینه‌ها در فصول آف سیزن بسیار سخت پرداخت می‌شود. به همین خاطر هتل‌ها هزینه‌های اقامت را کاهش می‌دهند تا به نوعی باعث جلب توریست شوند.

بسیاری هم که با گرما رابطه بدی ندارند، این سختی را به جان می‌خرند و ترجیح می‌دهند که در همین تابستان عازم دبی شوند. شما نیز اگر به‌دنبال سفری ارزان به دبی هستید، بهتر است فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب کنید. در عین حال مواقعی مثلاً هنگام عید نوروز یا ژانویه، هزینه اقامت به طرز سرسام‌آوری افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه گام اول، انتخاب زمان مناسب سفر است.

اقامت ارزان در دبی

اقامت در هتل‌هایی با حداقل قیمت

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم تا برخی هتل‌های ارزان دبی را به شما معرفی کنیم. به یاد داشته باشید که این هتل‌ها در بین ارزان‌ترین هتل‌ها، بهترین کیفیت را ارائه می‌دهند. پس می‌توانید سفری ارزان و در عین حال مناسب از نظر کیفیتی را تجربه کنید.

هتل سیتی استار

هتل سیتی استار از جمله هتل‌های ۳ستاره دبی است. اگر به‌دنبال سفری ارزان قیمت هستید، هتل سیتی استار می‌تواند از جمله گزینه‌های مناسب برای اقامت شما باشد. لازم به ذکر است که این هتل در فاصله ۱۰دقیقه‌ای از فرودگاه دبی قرار دارد. پس اگر احساس می‌کنید که باید تا حد امکان در زمان صرفه‌جویی شوید، می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید.

لازم به ذکر است با وجود آنکه این هتل فقط ۳ستاره دارد؛ اما صبحانه تمامی اتاق‌ها به‌صورت بوفه سلف‌سرویس انجام می‌شود. خدمات این هتل خیلی بیشتر از یک هتل ۳ستاره است. حتی با دیدن ظاهر بیرونی و داخلی هتل سیتی استار، متوجه می‌شوید که واقعاً حداقل ارزش ۴ستاره را دارد. این هتل نسبتاً کوچک است و تعداد اتاق‌های محدودی در مقایسه با هتل‌های بزرگ دبی دارد. به همین خاطر فضای هتل معمولاً آرام است.

هتل سان اند سندز

سان اند سندز به‌معنای شن و آفتاب است. پس چه نام خلاقانه‌ای برای این هتل انتخاب کرده‌اند. هتل سان اند سندز نیز از جمله هتل‌های ۳ستاره دبی به حساب می‌آید. این هتل در خیابان الرقه دبی واقع شده است. هتل سان اند سندز مجموعاً با ۱۲۰ اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. پس می‌توان آن را در زمره بزرگترین هتل‌های ۳ستاره شهر دانست.

هتل سان اند سندز در فاصله ۵کیلومتری از فرودگاه دبی قرار دارد. پس در صورتی که عازم سفر کاری هستید و می‌خواهید در نزدیکی فرودگاه باشید، می‌توانید این هتل را برای رزرو هتل دبی انتخاب کنید. لازم به ذکر است مراکز خرید معروفی همانند مرکز خرید الغدیر در نزدیکی همین هتل قرار دارد. همچنین می‌توانید از این هتل به سادگی به ایستگاه مترو یونیون دسترسی پیدا کنید.

اقامت ارزان در دبی

هتل کلاریج

هتل کلاریج ظاهری ساده و معمولی دارد. این هتل را می‌توان در زمره هتل‌های معمولی دبی با خدماتی متوسط قرار داد. هتل کلاریج نیز دارای ۳ستاره کیفیتی است؛ اما نباید انتظار خدماتی همانند دو هتل قبلی را از این هتل داشته باشید. در عین حال، هتل کلاریج تمام امکانات رفاهی، خدماتی و اقامتی مورد نیاز و ضروری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

این هتل از جمله ارزان‌ترین هتل‌های شهر است و در فاصله ۷کیلومتری دبی قرار دارد. لازم به ذکر است هتل کلاریج فقط ۹۲ اتاق دارد و معمولاً تکمیل ظرفیت است. پس بهتر است پیش از حرکت رزرو خود را انجام دهید.

در نهایت باید اضافه کنیم که بهتر است رزرو هتل دبی را از طریق وبسایت علی بابا انجام دهید تا هزینه کمتری را پرداخت کنید. علی بابا همواره تخفیف‌های ویژه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین اگر عضو باشگاه مشتریان علی بابا باشید، می‌توانید از تخفیف‌های یشتری نیز بهره‌مند شوید.

کد خبر 657598

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 0
    کلا خواستی سایت علی بابا رو تبلیغ کنی ؟ آخه سگ تابستان میره دبی ؟ آبپز میشه