نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در چهارمین روز از فرصت پنج روزه ثبت‌نام، آغاز شد.

انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش همشهری آنلاین، چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

طی سه روز گذشته مجموعاً ۸۰ نفر به وزارت کشور مراجعه کردند که ۱۷ نفر شرایط ثبت نام را داشتند که نام نویسی را انجام دادند.

فردا آخرین روز ثبت نام خواهد بود. نام نویسی‌ها از روز پنجشنبه ۱۰ خرداد آغاز شده و هر روز از ساعت ۸ الی ۱۸ ادامه دارد.

شعارهای انتخاباتی ثبت نام کنندگان روز سوم | برنامه‌ ها و سوابق اجرایی 8 چهره سیاسی روز سوم

در پی شهادت آیت الله رئیسی در تاریخ ۳۰ اردیبهشت امسال انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری یک سال زودتر از موعد برگزار می‌شود. روز ۷ تیرماه رأی‌گیری انجام خواهد شد.

اسماعیلی وزیر ارشاد ثبت نام کرد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد اولین فردی بود که امروز برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام کرد. محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و میثم نیلی نیز وی را همراهی کردند. اسماعیلی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت:  آیت الله رئیسی  زمینه ساز و علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار کامل دولت اسلامی بود.

وی افزود: او پرچمدار تحول در حکمرانی و تغییرات در الگوی اداره امور اجرایی کشور شد؛ تغییرات اساسی در آستان قدس رضوی، بازسازی تصویر قوه قضاییه، دمیدن روح خدمتگذاری مخلصان و شبانه‌روز ی در دولت نمونه‌ای از کفایت و کارآمدی آیت‌الله شهید ما بود. 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: بدرقه چندین میلیونی مردم عزیز ایران، مهر تاییدی بود که مردم خادم را  از غیر خادم تشخیص می‌دهند و قدرشناس هستند و می‌خواهند این مسیر نورانی ادامه یابد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم نمی‌خواهند دوباره جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد و  به اسم خصوصی سازی حقوق کارگران و مردم پایمال شود. مردم نمی‌خواهند دوباره مسئولان دولتی از جنس تنبلی و اشرافیت داشته باشند.  اسماعیلی ادامه داد: مردم نمی‌خواهند دوباره مافیای واردات، چرخ کارخانجات را متوقف کند و مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند. مردم خدمت بی منت و مدیریت انقلابی می‌خواهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت سیزدهم گفت: مردم مدیریت انقلابی و دیپلماسی عزت‌مندانه را می‌خواهند، نه دیپلماسی التماسی. امید محرومان نباید ناامید شود؛ همه این بایدها و نبایدها بسته به تصمیم بزرگ مردم ایران است. امروز با عزم راسخ ناشی از همراهی با بزرگمرد تاریخ ایران و برای تداوم خیرات و برکات این فصل نو به میدان آمدم تا دوره زیبای کامیابی‌های مردم ایران تداوم یابد.

اسماعیلی با بیان اینکه باید پویایی سیاست خارجی ادامه یابد، تصریح کرد: باید کشور به کانون اقتصاد و صنعت منطقه تبدیل شود و طرح‌های عمرانی به نتیجه برسد و نظام سلامت سامان یابد و عدالت در جای جای کشور جاری شود. شعار محوری ما «خدمت ادامه دارد»، است. ما از سیدابراهیم رئیسی تلاش و حرکت و کار شبانه‌روزی را یاد گرفتیم. داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: من به‌عنوان نماینده جمعی از همکاران رئیس‌جمهور شهید که به جای صرف شعار و برنامه، کارنامه خدمت دارد این پرچم را به دوش گرفتم.

زریبافان داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری شد

مسعود زریبافان رئیس اسبق بنیاد شهید با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای کاندیداتوری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. محمد علی‌آبادی نیز زیبافان را در ستاد انتخابات کشور همراهی کرد.

مسعود زریبافان رئیس سابق بنیاد شهید پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری طی سخنانی اظهار داشت: دولت من دولتِ جمهوری اسلامی ایران است؛ با دو بال جمهوریت و اسلامیت و با وظایف و اختیارات تعیین شده در فصل نهم قانون اساسی.

وی افزود: من دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم و کشور می‌نامم. کشور را بر اساس مبانی شرعی، اسلامی قانون اساسی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانین مجلس و مورد تایید شورای نگهبان اداره می‌کنم. 

حسینعلی قاسم‌زاده در انتخابات ثبت نام کرد

حسینعلی قاسم‌زاده نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد و ثبت نام کرد. قاسم‌زاده بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در حادثه بالگرد بیان کرد: نظام اسلامی در راستای تحقق شعارهای اصلی انقلاب شکل گرفته و ملت ما در راستای عملیاتی کردن این شعارها هزینه می‌دهند ولی برخی مسئولان آنچنان که باید موفق عمل نکردند.

وی افزود: من اگر توفیق مسئولیت یابم، از شما در این امر پیروی خواهم کرد. تعهد می‌دهیم تمام توان خود را بکار بگیرم تا وضعیت زندگی مردم بهتر شود. داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید برای حاکمیت قانون تلاش کرد و این بهترین عمل تضمین کننده عدالت اجتماعی است. تلاش بنده در چینش نیروهای متخصص و متعهد در حوزه وظایف و اهداف بنده تعریف شده است.

قاسم‌زاده گفت: باید عدالت اقتصادی توسعه یابد و باید خادم جمهور مراقب همه وضعیت زندگی اقشار جامعه باشد و سطح زندگی آنها را در حد عزتمندانه برساند. وی بیان کرد: سیاستهای کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری باید به اجرا در بیاید و هم‌چنین راهکارهای واقع‌بینانه برای افزایش درآمدهای کشور اتخاذ شود.

افشارزاده برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

حسین افشار زاده فعال سیاسی و آجودان رئیس‌جمهور در دولت‌های نهم و دهم با حضور در ستاد انتخابات کشور، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. 

احمدی نژاد هم خودش نام نوشت هم آجودانش + تصاویر

احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق کشورمان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و ثبت نام کرد. احمدی نژاد پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری طی سخنانی با بیان اینکه امروز آمده‌ام تا بار دیگر به ملت بزرگ ایران سلام کنم، گفت: حضور در عرصه انتخابات در زمان حاضر برای اینجانب از جهات مختلف حائز تاملات جدی بوده است که شرح همه آنها در این مختصر نمی‌گنجد.

وی افزود: تجربیات طولانی مدیریتی از پایین ترین سطوح اجرایی تا ریاست جمهوری علاوه بر آن که مانع از بروز رغبت در قبول مسئولیت دوباره است، سختی های ناشی از پذیرش مجدد مسئولیت برای حل مشکلات کشور را به عینه در ذهنم مجسم ساخته است؛ مشکلاتی که در ابعاد مختلف اقتصادی سیاسی، اجتماعی فرهنگی و نیز امنیتی، از نقطه نظر کمی و کیفی به مراتب فراتر از سال ۹۲ است.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: علی القاعده آشنایی عمیق با حجم و تنوع مشکلات داخلی و مساله ثبات در شرایط سیاسی و امنیتی منطقه‌ای و بین المللی به انصراف از پذیرش دوره مسئولیت دعوت می‌کند. از سوی دیگر شناخت عمیق از منابع وسیع و بزرگ انسانی و طبیعی و ظرفیت‌های فوق العاده و کم نظیر سیاسی فرهنگی و تمدنی ایران برای هر ایرانی آگاه و آشنا در جهت ورود و مشارکت برای پذیرش مسئولیتهای بزرگتر از صمیم جان برانگیزاننده است.

وی ادامه داد: مقایسه وضعیت جاری کشور با جایگاه شایسته مورد انتظار برای نام فرزانه و ملت دردانه ایران به دلیل اختلاف پتانسیل بالا، به نحوی انقلابی، شور آفرین است. در این میان البته مشاهده اوضاع اقتصادی و معیشتی اکثریت قاطع مردم که رنج گذران زندگی را تا عمق استخوانشان نفوذ داده و عزت و امنیت و حیثیت میلیون ها نفر را در مخاطره جدی قرار داده است تاب و تحمل را از هر انسان مسئول سلب کرده و عمق جان هر فرد آگاهی را متاثر و نگران می سازد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان کرد: اینجانب که همواره در ارتباط وسیع با اقشار مختلف مردم بوده‌ام دردمندانه‌تر وضعیت زندگی آینده بسیاری از آنان را با نگرانی شدید دنبال می‌کنم در این شرایط حتی آنانی که از توانمندی اقتصادی نسبی برخوردارند از شرایط حاضر ناراضی بوده و مایل به تحقق شرایط بهتر برای زدودن رنج فقر از سیمای هموطنان خود هستند. با این همه، آگاهی از تفاوت بین شرایط موجود و وضعیت مطلوب و مسئولیت و انگیزه ای که برای تغییر و بهبود اوضاع در خود حس میکنم در موازنه با آگاهی عمیق از سنگینی مشکلات و مسائل گوناگون کشور قرار دارد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در این ارتباط، اما اینجانب اطمینان دارم که همه مسائل کشور با استفاده حداکثری از ظرفیتهای ملی مبنا قرار دادن رای و نظر عموم مردم همدلی و همکاری جمعی بهره گیری شایسته از دیدگاهها و تجربیات استادان صاحب نظر و متخصصان کارآمد و در پرتو همزیستی مسالمت آمیز و تعامل سازنده با جهان و اولویت دادن به توسعه مناسبات به ویژه اقتصادی در عرصه بین المللی حل شدنی است.

وی افزود: رجاء واثق دارم که می‌توان دوره جدید و شکوهمندی را بر مبنای خردورزی وحدت و همکاری و تلاش جدی برای سازندگی و پیشرفت کشور و بهروزی ملت رقم زد. آنچه امروز عزم اینجانب را برای حضور در عرصه انتخابات جزم کرد خواست اقشار مختلف مردم شریف از سراسر کشور است که به روشهای مختلف و از جمله به طور حضوری ضمن اظهار لطف و محبت مصرانه از خادم خود خواسته اند که به این عرصه ورود نمایم.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: بنده این درخواست‌ها را فرمان ملت دانسته و با افتخار از آن پیروی کرده‌ام. همچنان که پیشتر تاکید کرده‌ام مهمترین انگیزه هدف و برنامه کاری بنده تمرکز بر حل مشکلات معیشتی مردم از طریق سامان بخشیدن به وضع اقتصادی کشور ارتقاء و بهبود فضای کسب و کار و پایان بخشیدن به رانت و انحصار است.

وی افزود: دخالت‌های بی رویه دولت رفع موانع و گشایش هر چه بیشتر برای فعالان اقتصادی و کار آفرینان و بستر سازی برای توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی خواهد بود. اعتقاد راسخ دارم که مبارزه جامع با مظاهر فقر و تنگدستی و ارتقاء سطح درآمدها و شاخص های رفاه و برخورداری از طریق تولید حداکثری ثروت از نظر هدفگذاری و برنامه ریزی شالوده اساسی برای ریل گذاری دیگر برنامه ها در توسعه همه جانبه کشور و تامین منافع و تضمین مصالح ملی منطقه ای و بین المللی خواهد بود.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اینک محمود احمدی نژاد فرزند کوچک ملت بزرگ ایران خدا را شاکر است که در این مرحله به مسئولیت تاریخی خود در تحقق خواست ملت عمل کرده است و در پیشگاه مردم بزرگوار آمادگی خود را برای پذیرش مسئولیت دولت و راهبری و هماهنگی امور اجرایی کشور در جهت ساختن ایرانی آباد آزاد و شاد اعلام می‌نماید و در این راه هر درد و رنجی را که از درد و رنج جمهور بکاهد به جان خریدار است.

وی ادامه داد: آمده‌ام تا فرمان ملتی نجیب و بیدار را گردن بگذارم‌ آمده‌ام تا به جوانان ایران زمین بگویم که دل قوی دارید که ایران جوان در دستان شما و ایران نوین از آن شماست. همچنین آمده‌ام تا به احترام زنان و دختران سرزمین عشق و هشیاری از جا برخیزم آمده‌ام تا به همه ایرانیان عزیز و سربلند در هر نقطه از جهان بگویم که ایستادگی برای آزادی، حق انتخاب و اعمال اراده ملی ایستادن در راستای درست تاریخ است.

ثبت‌نام محمود صادقی برای ریاست جمهوری

محمود صادقی نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی اصلاح‌طلب برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حاضر شد. صادقی بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: ایران سرزمین فرصت‌ها و منابع کم نظیر طبیعی و انسانی است؛ فرصت‌هایی که می‌توانند با مدیریت صحیح هر کشوری را به ملتی توسعه یافته و قدرتمند تبدیل کنند اما کشور ما در حال حاضر با چالش‌ها و بحران‌های متعددی روبرو است که عمدتا ریشه در نظام حکمرانی دارند و نه تنها فرصت‌های پیشرفت را از بین برده بلکه باعث ناکامی ملت ایران در رسیدن به آرمان‌های انقلاب نیز شده است.

وی افزود: ریشه این مشکلات بطور خلاصه در روی گردانی نظام تصمیم گیری‌های کلان کشور از دانش و خرد، پشت کردن به تولید ملی و بی توجه به عدالت اجتماعی است که منجر به شکل گیری و ریشه دواندن یک سیستم رانتی و ویژه خوار در کشور شده که منافع خود را در حذف و ستیز دنبال می‌کند و نیروهای انسانی دانا و کاربلد را به حاشیه رانده و سرمایه‌های انسانی و مادی کشور را فراری داده است.

این داوطلب انتخابات گفت: با وجود این چالش‌ها، هنوز روزنه‌های امید به آینده وجود دارد و تجربه نشان داده که هرگاه فرصتی برای مشارکت و تقویت نیروی مردم و استفاده از ظرفیتهای انسانی داخلی فراهم شده، شاهد پویایی، امید و توسعه بوده‌ایم. به همین دلیل، من با آگاهی از محدودیت‌های موجود و با اتکا به حمایت شما مردم ایران تصمیم به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گرفتم.

صادقی عنوان کرد: رئیس جمهور پس از مقام رهبری، عالی‌ترین مقام رسمی کشور است و مسئولیت اجرای قانون اساسی و ریاست قوه مجریه را جز در اموری که مستقیما به رهبری مربوط می‌شود، بر عهده دارد و می‌تواند با همگرایی و هم افزایی سایر قوا زمینه را برای اصلاح سیاستها و رویکردهایی که نظام مدیریتی کشور را به بن بست کشانده‌اند، فراهم کنند.

وی اضافه کرد: پیش نیاز اصلاح همه سیاستها توجه به کرامت انسانی آحاد مردم، پاسداشت حقوق و آزادی های اساسی، احترام به حقوق برابر مردم ایران صرف نظر از جنسیت، نژاد و مذهب و به رسمیت شناختن اصل حاکمیت قانون و حق حاکمیت ملی و مشارکت آحاد مردم با همه تنوع‌ها و ویژگی رنگین‌کمانی ملت ایران در سرنوشت سیاسی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در این مسیر با مردم پیمان می‌بندم که در تمام فراز و فرودها همچون گذشته در کنار آنها باشم. به زنان، مردان، جوانان، اقوام و همه آحاد ملت تعهد می‌دهم که همواره صدای آنها در حاکمیت باشم؛ شعار محوری من «توسعه پایدار و متوازن بر محور علم، تولید ملی و عدالت» است؛ راه حل اساسی مشکلات کشور تغییر ریل بنیادین و بهره‌گیری از علم و دانش و خرد کارشناسی و تقویت بنیه تولید ملی ورفع تبعیض و عدالت است؛ من بر آنم تا به رغم محدودیت های موجود با تکیه بر اعتماد عمومی و قدرت ملی زمینه را برای آشتی ملی و بهره گیری از ذخیره علم و دانایی و عالمان و فرهیختگان در سیاست گذاری های کلان و مدیریت اجرایی کشور فراهم سازم.

صادقی گفت: اگر حاکمیت از سر آشتی با مردم درآید مردم نیز خطاهای او را خواهند بخشید و زمینه برای همگرایی و زمینه برای همگرایی و آشتی ملی فراهم خواهد شد. تضمین استقلال سیاسی ایران نه در انزاواگزینی که در گرو تعامل و نقش آفرینی فعال در نظام‌های منطقه‌ای و جهانی و نیز گشودن درهای کشور به روی دنیا و بهره گیری خلاق و مبتکرانه از فرصتهای داخلی و ظرفیتهای خارجی، با استفاده از منابع انسانی و مادی سرشار کشور و نیز جذب سرمایه گذاری خارجی، زمینه را برای تقویت بنیه تولید ملی و و اشتغال پایدار و رونق اقتصادی فراهم کنیم. ما می توانیم با ایجاد شفافیت و عدالت در نظام اداری فساد و رانت خواری را ریشه کن کنیم.

مقیمی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

سیدمحمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران برای ثبت نام در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و ثبت‌نام کرد. مقیمی بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رییسی و  همراهانش، بیان کرد: روش، منش و سبک شهید رئیسی همچنان ادامه خواهد یافت. این روشی است که امامان انقلاب به ما آموختند.

وی افزود: در صورت انتخاب به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی وزارتخانه‌های بودجه‌ای و اقتصادی را برعهده می‌گیرم. داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: شعار من «دولت کارآفرین بر مدار علم و عمل» است. در حوزه علمی مدیریت آموخته‌های بسیاری دارم و در تلاشم با به کارگیری ایده‌های کارآفرینانه دولت کارآفرین و کابینه کارآفرین ایجاد کنم.

صادق خلیلیان در انتخابات ثبت‌نام کرد

صادق خلیلیان وزیر اسبق جهاد کشاورزی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

ایرج شاهوردی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

ایرج شاهوردی از فرماندهان سابق نیروی زمینی ارتش در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

شاهوردی بعد از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: آمده‌ام تا با ایجاد وحدت ملی مشکلات جامعه را سروسامان بخشم. وی افزود: موقعیت به گونه‌ای است که از عرصه دفاع و جان مردم به عرصه اقتصاد و مال مردم ورود کرده‌ام.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مکلف شدم که به صورت آتش به اختیار و خودجوش، احساس کنم که قالب گزینه‌های احتمالی دارای جناح‌بندی‌های خاص هستند و از مسائل جامعه غفلت ورزیده‌اند، بیان کرد: اگر جامعه ما به صورت تک قطبی اداره شود، مسیر حرکت دورانی و برای پیشرفت و ترقی خوب است.

شاهوردی خاطرنشان کرد: آمده‌ام تا با ایجاد وحدت ملی و امیدآفرینی مشکلات عدیده اعم از اشتغال، معیشت و تولید مردم را که تحت تاثیر قرار داده است، سر و سامان بخشم. وی عنوان کرد: با استفاده از پتانسیل مردان و زنان این سرزمین به صورت کارآمد و کارآزموده، دولت فراجناحی و مستقل تشکیل خواهم داد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه فرآیندی ایجاد خواهم کرد تا افراد شایسته را نتوانند تغییر دهند، افزود: با توزیع عادلانه ثروت قدرت و امکانات در همه استان‌ها اقدام خواهم کرد. مدرسه حکمرانی ایجاد می‌کنم تا مسئولان و مدیران بتوانند مدیریت کنند. همچنین مدیریت سیستم محور ایجاد می کنم نه شخص محور.

شاهوردی اظهر داشت: از هر استان یک نفر را به عنوان وزیر یا مسئول در کابینه‌ام قرار می‌دهم و سیستم کنترل و نظارت را به گونه‌ای طراحی می کنم که با فساد فراگیر، رانت خواری و تبعیضات ناروا مبارزه کند. وی عنوان کرد: همانند سایر ارتشی‌ها که شعارشان ارتش فدای ملت بود، شعار من هم همین است؛ لذا شما فدایی دارید.

حسن محمدیاری در انتخابات ثبت‌نام کرد

حسن محمدیاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به عنوان دهمین کاندیدای امروز در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. محمدیاری بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در حادثه بالگرد بیان کرد: وضع معیشت مردم از اولویت‌هایی است که مقام معظم رهبری به آن تأکید و سفارش دارند.

وی افزود: هر کسی که وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری می‌شود باید برنامه داشته باشد. ما نمایندگان شهرهای کمتر برخوردار، مشکلات را تجربه کرده‌ایم. این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: در اکثر کشورهای پیشرفته، افراد حقوقدان در مناسب بالا قرار دارند و بنده هم سال‌ها در این کسوت قرار داشته‌ام.

محمدیاری بیان کرد: امروز در جامعه با چالش‌ها و مشکلات اقتصادی مواجهیم و باید راهکار در این زمینه مناسبی داشته باشیم. در عرصه بین‌الملل هم قبلاً گفته‌ام که ما اقتدار می‌خواهیم و نه انفعال. این اقتدار زمانی حاصل می‌شود که با عقلانیت و حکمت رفتار کنیم. وی عنوان کرد: متأسفانه در فضای مجازی رها، گاها حریم انسان‌ها رعایت نمی‌شود و اگر یک خبرنگار که پل ارتباطی بین جامعه و مسئولان است، بهتر پیش خواهیم رفت و مشکلات و چالش‌ها حل خواهد شد.

مجتبی محفوظی در انتخابات ثبت نام کرد

سیدمجتبی محفوظی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد. 

شهریار حیدری در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

 شهریار حیدری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان وزارت کشور، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.  حیدری در دوره یازدهم  مجلس شورای اسلامی نماینده مردم سرپل ذهاب و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود. 

علی صوفی داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد

علی صوفی وزیر اسبق تعاون برای ثبت نام در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد و ثبت‌نام کرد.

ثبت نام پورابراهیمی در انتخابات ریاست جمهوری

محمدرضا پورابراهیمی نماینده ادوار مجلس و رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. پورابراهیمی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، سابقه ۳ دوره ریاست بر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد. 

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه وی را در ثبت نام همراهی کرد.

حسین میرزایی در انتخابات ثبت‌نام کرد

حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده اسبق مجلس، برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و ثبت نام کرد. 

 قدیری ابیانه در انتخابات ثبت نام کرد

محمدحسن قدیری‌ابیانه فعال سیاسی برای ثبت‌نام در دوره چهاردهم ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه و ثبت نام کرد.

رضوانی در انتخابات ثبت‌نام کرد

غلامحسین رضوانی نماینده سابق مجلس با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم  ثبت‌نام کرد.

ثبت‌نام محمد شریعتمداری در انتخابات ریاست‌جمهوری

محمد شریعتمداری وزیر اسبق تعاون برای ثبت‌نام در دوره چهاردهم ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه و ثبت نام کرد.

در حال تکمیل...

کد خبر 856840
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • علی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    4 31
    ماکسانی رامی خواهیم که به دین وفرهنگ ایرانی تعهدداشته باشند،غیرازاین ازخط می اندازیمشون بیرون،شایدپیش اون ورآبی ها
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      5 7
      مملکت مال همه ایرانی هاست حتی بی دین و بی خدا
  • م IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    8 13
    همه اینها پوششی هستند. اصولگراها بر یک نام و اصلاح طلب ها بر یک نام هیچگاه نخواهید توانست مانند شهید رجایی شوید. او تقوا داشت.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    25 14
    تمام این کاندیدها رو بزاری یک طرف و شهید ایت الله رئیسی رو براری یک طرف باز سنگینی ترازو بطرف شهید جمهور هستش .چرا مملکت ما شخصی در سطح رئیسی نداره بیاد کاندید بشه
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    5 12
    این افرادی که ثبت نام کردن یک دلیل محکمی را ارائه ندادن که باعث شرکت مردم در انتخابات شود فقط وظیفه خود می دانند که کاندید شوند شرکت مردم دلیل می‌خواهد نه وعده های بی اساس
  • نعمت IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    6 15
    احمدی نژاد ، تو هشت سال رئیس جمهور بودی تورم افسارگسیخته از زمان جنابعالی باب شد و آغاز شد الان دوباره با چه نیت شومی ثبت نام کردی؟
    • امیر IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      11 9
      احمدی‌نژاد بهترین رئیس جمهور تاریخ ایران ، یار و یاور فقرا و مظلومان
  • رسول IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    3 2
    این لیست فقط قديري ابیانه رو کم داشت .چی در ملت دیدین که اومدین ثبت نام کردین
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      0 0
      چطور همتی و لاریجانی میتونند خوب ایشان هم میتونه
  • ناشناس IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    2 0
    اگراین همه کاندیدا با پست وسمت های گوناگون دررده های بالای مدیریت می‌توانستند مشکل تورم وگرانی ومسکن واشتغال وازدواج ودرمان و آلودگی صوتی وحمل ونقل وترافیک راحل کرده بودند تا حالا انجام داده بودند
  • ناشناس IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 2
    کشورهای دیگه به سرعت درحال پیشرفت درهمه زمینه ها هستن اما ما چندسال است می‌خواهیم مشکلات اقتصادی وتورمدوگرانی واشتغال ومسکن رادرست کنیم که نمیتوانیم
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    1 0
    وعده و شعار فایده نداره کارنامه مهمه
  • حسن نارویی مقدم IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    1 0
    کسی بیاد که بتونه با مردم وبرای مردم باشد.مثل شهید خدمت
  • غلامرضا IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    2 6
    فقط احمدی نژاد سالمترین فرد وامید دوباره است اشتباه داشت ولی امید وارم با تجربه ای که داره مشکلات را حل کنه اگر تایید بشند تنور انتخابات گرم میشه
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    4 0
    چرا همه از تو مجلس هجوم آورده اند برای ثبت نام ریاست جمهوری؟ تو مجلس چه گُلی به سر مردم زده اند که حالا می خواهند رئیس دولت بشوند🙄 تا توان داشتند قانونی که بر ضد آسایش و آرامش مردم( بخصوص طبقه ضعیف ) بود را به تصویب رساندند.
  • میثم IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    آقای وزیر ارشاد خبر دارید وزارتخانه شما به خصوص در بحث مجوز نشریات چقدر ناکارآمد شده گویی کلا تعطیل است چطور وقتی یک وزارتخانه را نمی توانید مدیریت کنیدخیال ریاست جمهوری در سر می پرورانید؟!
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    4 15
    درود بر دکتر احمدی نژاد، بنده به ایشون رای میدم. لااقل زمان ایشون مسکن مهر چهار نفر خونه دار شدند واقعا
  • شهرام CA ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    2 0
    بدون هیچ پلتفرم سیاسی اول رئیس جمهور می شوند بعدا برنامه و سیاست گذاری می کنند!!!
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      برای اینکه فعالیت حزبی نداریم!