جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مدت دو ساعت است که در حال انجام حملات تجاوزکارانه و گسترده به مناطق متعددی در جنوب لبنان هستند.

حملات هوایی دیوانه‌وار اسرائیل به جنوب لبنان

به گزترش همشهری آنلاین، رسانه‌های عربی بامداد پنجشنبه از حملات ددمنشانه و دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه «المنار» گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حدود دو ساعت است که از شامگاه چهارشنبه تا بامداد پنجشنبه به مناطق مختلفی در جنوب و عمق خاک لبنان، که شمار آن به ۱۴ منطقه رسیده، حمله می‌کنند.

حملات هوایی دیوانه‌وار اسرائیل به جنوب لبنان + تصاویرو جزئیات

در این گزارش آمده است که شهرک‌های «کفرحمام»، «طیرحرفا»، «زوطر»، «الصالحانی»، «رامیه»، «دیرسریان»، «زبقین»، «شیحین»، «الجبین» و «یاطر» هدف حملات تجاوزکارانه تروریست‌های اشغالگر قرار گرفته است.

شب گذشته نیز در ادامه تجاوزات مکرر اشغالگران به جنوب لبنان، شهرک‌های «الخیام»، «کفرشوبا» و «عیتا الشعب» هدف گلوله‌باران و بمباران ارتش صهیونیست‌ها قرار گرفت.

حملات هوایی دیوانه‌وار اسرائیل به جنوب لبنان + تصاویرو جزئیات

رژیم صهیونیستی از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حملات هوایی دیوانه‌وار اسرائیل به جنوب لبنان + تصاویرو جزئیات

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 879036
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    1 1
    محور مقاومت کجاست که امنیت.لبنان و سوریه و غزه و یمن و پشتیبانی آنها حریم هوایی حفظ کنند
    • محمود خانلاری IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      1 1
      اسرائیل با میلیاردها دلار سرمایه گذاری نمی تواند جلوی چند پهباد انتحاری را بگیرد. هیچ کشوری قادر نیست از حملات هوایی بطور کامی جلوگیری کند. حزب الله هم جواب خواهد داد.