مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: در طرح استقبال از مهر سه هدف را دنبال می‌کنیم؛ ارتقا کیفیت ایمنی، روان سازی جریان ترافیک و ارتقا کیفیت عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی.

سرویس مدارس

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی گلشنی در خصوص طرح استقبال از مهر اظهار کرد: در طرح استقبال از مهر سه هدف را دنبال می‌کنیم؛ ارتقا کیفیت ایمنی، روان سازی جریان ترافیک و ارتقا کیفیت عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی.

وی با اشاره به این سه بخش خاطرنشان کرد: در بخش ایمنی ویژه شروع مهرماه اقداماتی صورت گرفته است که درخصوص بزرگراه‌ها عمدتاً سازمان حمل و ترافیک شهرداری تهران خط‌کشی، نصب و نگهداشت تابلوهای راهنمایی مسیر و توجه به تجهیزات ترافیکی را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین در شبکه معابر اطراف مدارس، به خط کشی بلوک‌های عابر پیاده، نصب علائم عمودی و تنظیم چراغ های راهنمایی رانندگی اطراف مدارس می‌پردازیم که به صورت نوشتارهای افقی علائم هشدار است.

گلشنی با بیان اینکه اقدامات مربوط به اطراف مدارس توسط معاون ترافیک مناطق ۲۲ گانه دنبال می‌شود، گفت: در بحث ایمنی اطراف مدارس کمیته ترافیکی تشکیل شده که طی آن در حال برگزاری چهار کارگروه هستند که ذیل کمیته فعالیت می‌کنند؛ کارگروه روان‌سازی جریان ترافیک، کارگروه ایمنی معابر، کارگروه ارتقا عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی و کارگروه آموزش اطلاع رسانی.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران ادامه داد: جلسات این گارگروه‌ها در حال تشکیل است. ضمن اینکه ما جلساتی هم در استانداری و فرمانداری داشتیم و پیرامون بحث شناورسازی‌ها و موضوعات مختلف کاری که از طریق استانداری یا هیئت وزیران انجام می‌شود جلساتی در حال برگزاری مشترک با پلیس راهنمایی رانندگی و تمام ارکان مربوطه است.

کد خبر 881854
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha