دوشنبه ۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۳
۰ نفر

نیویورک: یک پیرزن 92 ساله تولدش را بر فراز آسمان جشن گرفت.

البته بر خلاف برخی که سوار هواپیما می‌شوند و داخل هواپیمای در حال پرواز مراسم ازدواج یا تولدشان را جشن می‌گیرند، او در کمال تعجب سایرین با پرش از هواپیما جشن تولدش را برگزار کرد.

در حالی که گروهی از دوستان و خانواده این پیرزن در محل فرود او شاهد این صحنه بودند، وی از هواپیمای در حال پرواز به پایین پرید و در نزدیکی زمین چتر نجاتش را باز کرد. گفتنی است او در گذشته تجربه پرش از هواپیما را داشته اما با توجه به کهولت سن این کار را بسیار حرفه‌ای انجام داد و بدون کوچک‌ترین آسیبی در میان تماشاگران به زمین رسید.

شوکه شدن پس از 49 سال

پنسیلوانیا: زوجی که در آستانه برگزاری مراسم سالگرد نیم قرن زندگی مشترک هستند به تازگی دریافتند که ازدواج آنها ثبت نشده است. آنها در سال 1960 مراسم ازدواجشان را در حضور همه برگزار کردند اما هیچ مدرکی که مربوط به ازدواج آنها باشد وجود ندارد.

آنها هنگامی به این مشکل پی‌بردند که برای بهره‌برداری از خدمات بازنشستگی به یک اداره مراجعه کردند اما مشخص شد که مجرد هستند و ازدواجشان در جایی ثبت نشده است. در حال حاضر این زوج وکیلی استخدام کرده‌اند تا به پرونده ازدواج ثبت نشده آنها رسیدگی کند.

این وکیل به خبرنگاران گفت که احتمالا فردی که مسئول ثبت اسناد ازدواج آنها بوده فراموش کرده این اسناد را در دفتر مخصوص وارد کند و به همین دلیل هیچ مدرکی که ازدواج آنها را ثابت کند به جز عکس و فیلم‌های جشن عروسی وجود ندارد.

بدشانسی مضاعف

سانتیاگو: یکی از بازیکنان تیم بسکتبال که در جریان بازی آسیب‌دیدگی شدیدی پیدا کرده بود، هنگام انتقال به بیمارستان هم دوباره آسیب دید. ماجرا از این قرار بود که مچ پای این بازیکن دچار شکستگی شد و برای اعزام او به بیمارستان از یک آمبولانس استفاده شد.

اما در حالی که آمبولانس با سرعت در حال حرکت در بزرگراه بود با یک خودروی سنگین برخورد کرد و یک سانحه شدید اتفاق افتاد. به این ترتیب ورزشکار بدشانس از ناحیه سر و گردن هم آسیب دید و گروهی امدادگر برای انتقال او و راننده آمبولانس به محل تصادف آمدند.

گفتنی است، این ورزشکار تا مدت‌ها نمی‌تواند بسکتبال بازی کند تا همه شکستگی‌هایی که در بدنش ایجاد شده، ترمیم شود. البته او می‌خواهد از راننده آمبولانس بابت این تصادف که آسیب بیشتری به بدنش وارد کرده است، غرامت سنگینی بگیرد اما مشخص نیست که دادگاه با این درخواست او موافقت کند.

ازدواج روی نردبان

منهتن: یک زوج جوان در اقدامی جالب و ابتکاری محیط یک ایستگاه آتش‌نشانی را به عنوان مکان برگزاری مراسم ازدواج انتخاب کردند. این زوج جوان پس از صحبت با مدیر ایستگاه آتش‌نشانی یک روز را برای ازدواجشان رزرو کردند. سپس از میهمانانشان هم خواستند که در این مراسم لباس‌های رسمی بر تن نکنند.

گفتنی است در بین میهمانان آنها 50 نفر از کارکنان آتش‌نشانی هم حضور داشتند. از سوی دیگر آنها در حالی حلقه‌های ازدواج را به دست یکدیگر کردند که روی نردبان مخصوص خودرو‌های آتش‌نشانی ایستاده بودند.

البته به این زوج هشدار داده شده بود که در صورت ماموریت اضطراری برای ایستگاه، احتمالا مراسم ازدواج آنها نیمه‌کاره می‌ماند و نظم این مراسم به دلیل شتاب ماموران برای حضور در محل حادثه به هم خواهد خورد اما خوشبختانه اتفاقی رخ نداد.

کد خبر 91491

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز