همشهری‌آنلاین: هوش هیجانی خود را بسنجید با ۲۲ آزمون ارزیابی هوش هیجانی (EQ ) برمبنای روانشناسی شخصیت اثر فیلیپ کارتر با ترجمه محمود امیری‌نیا و پریسا آقازاده منتشر شد.

هوش هیجانی خود را بسنجید

ناشر در معرفي اين كتاب اينگونه آورده است: هوش هیجانی با علامت اختصاری (EI) به تواناییِ تشخیص، ارزیابی و مدیریت هیجان در خود، دیگری و گروه گفته می‌شود و توسط یک شاخص ارزیابی به نام ضریب هوش هیجانی یا (EQ) مشخص می‌شود. مفهوم هوش هیجانی را نمی‌توان به راحتی و به شکل سنتی و کلاسیک اندازه‌گیری کرد، زیرا هوش هیجانی به همراهِ شخصیت فرد، رشد و تکامل می‌یابد که کار ارزیابی را برای مصاحبه‌های آموزشی، شغلی، استخدامی و یا حتی سرمایه‌‌گذاری‌های تجاری و حرفه‌ای سخت می‌کند.

از این رو 22 نوع آزمون هوش هیجانی که فیلیپ کارتِر در این کتاب طراحی نموده، یک سنجش علمی و کاربردی است که به شیوه‌ای مدرن و قابل استفاده برای عموم طراحی شده است. در حال حاضر کتاب هوش هیجانی خود را بسنجید، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتابهای سایت آمازون می‌باشد.

كتاب هوش هیجانی خود را بسنجید، در 239 صفحه توسط نشر آراسته منتشر شده است. چاپ اول اين كتاب به شمارگان 3000 نسخه و به قيمت 10 هزارتومان روانه بازار شده است. علاقمندان جهت تهيه آن مي‌توانند در تهران با شماره تلفن 44758812 تماس حاصل نمايند.

کد خبر 263953

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha