مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: دور دوم مسابقات آزاد و رده‌بندی جوانان دختر که از روز شنبه ۲۳ اسفند ماه به میزبانی شهر اصفهان آغاز شده بود، با قهرمانی فاطمه جمالی‌فر از استان البرز به پایان رسید.

F.Jamalifar

به گزارش روابط عمومي فدراسیون تنیس روی میز، مرحله دوم مسابقات آزاد و رده‌بندی جوانان دختر از صبح شنبه با سرداوری پروانه چوپان‌نژاد و میزبانی شهر اصفهان آغاز شد.


در اين مسابقات مشکات بهمئی، بهاره بابادی‌وند و فرناز اسکندری از استان خوزستان، هلیا اصغری و ملیکا کرمی از استان تهران، پانیذ ویزواری از استان گلستان و پریناز حاجیلو از استان البرز به مسابقات رده‌بندی راه پیدا کردند.


مرحله دوم مسابقات آزاد و رده‌بندی جوانان دختر از صبح روز یکشنبه با اضافه شدن فاطمه جمالی‌فر، مریم فرعی، مینا پورموسوی و غزاله مولاطلب از استان البرز، صبا صفری و فاطمه‌زهرا مختاررضایی از استان مازندران، مهشید اشتری از خراسان رضوی و شقایق حسین‌زاده از تهران به صورت دوره‌ای پیگری شد.


پس از دو روز رقابت جوانان دختر، فاطمه جمالی‌فر از استان البرز با قبول تنها یک شکست قهرمان شد. صبا صفری از مازندران 24 امتیازی شد و در جایگاه دوم قرار گرفت و شقایق حسین‌زاده از استان تهران به مقام سوم رسید. مهشید اشتری که چند روز قبل در مسابقات نوجوانان به مقام قهرمانی رسیده بود، در مسابقات رده‌بندی جوانان دختر در رده چهارم ایستاد.

هشت بازیکن اول رده‌بندی در این دسته باقی ماندند.

نتایج کلی به دست آمده در این مسابقات به شرح زیر است:

1- فاطمه جمالي‌فر، 25 امتياز


2- صبا صفري، 24 امتياز


3- شقايق حسين‌زاده، 23 امتياز


4- مهشيد اشتري، 22 امتياز


5- مريم فرعي، 21 امتياز


6- فاطمه‌زهرا مختاررضايي، 21 امتياز


7- غزاله مولاطلب، 21 امتياز


8- مليكا كرمي، 20 امتياز


9- هليا اصغري، 18 امتياز


10- پريناز حاجيلو، 17 امتياز


11- پانيذ ويزواري، 17 امتياز


12- بهاره بابادي‌وند، 15 امتياز


13- فرناز اسكندري، 15 امتياز


14- مشكات بهمئي، 14 امتياز

 

کد خبر 290181

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha