همشهری آنلاین: در پایان نخستین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ملی دختران ایران موفق به کسب یک مدال طلا و دو نقره شدند و پسران از کسب مدال بازماندند.

Takewondo Logo

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا كه از صبح روز شنبه (22 فروردين) با حضور 230 تکواندوکار از 24 كشور در سالن "دانشگاه تایپه" چین تایپه آغاز شده بود، به پايان رسيد.

در نخستين روز اين مسابقات، مبارزات اوزان 42-، 44- و 46- كيلوگرم دختران و 45-، 48- و 51- كيلوگرم پسران پيگيري شد كه در پايان "ناهيد كياني" با شايستگي بر سكوي قهرماني ايستاد، "شكيلا كلهر" و "مژگان زادمحمد" با قبول شكست در راند طلايي برابر رقبايشان به مدال نقره دست يافتند و آرش تبريزي، علي چهرقاني و مجتبي فضلي از كسب مدال بازماندند.

هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده "ندا زارع" و اعظم درستی و نیلوفر صفریان (مربی) و هدایت تیم ملی پسران کشورمان برعهده "محمدرضا زوار" و وحيد عبدالهي، محمدرضا ياري و روح‌الله رضاپور (مربی) است.

يكشنبه در دومين روز اين مسابقات، تكواندوكاران اوزان 49-، 52- و 55- كيلوگرم دختران و 55-، 59- و 63- كيلوگرم پسران به مصاف حريفانشان خواهند رفت.

 

کد خبر 291927

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha