سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۶:۲۸
۰ نفر

سپیده بهکام: «با ما» باز هم روز گذشته پرمتقاضی ترین شرکت بورس لقب گرفت.

روز گذشته ۲۴۹ تقاضای خرید برای حدود دو میلیون سهم این شرکت به ارزش ۵/۸۳ میلیارد ریال به ثبت رسید.

همچنین دیروز ۲۰۷ دستور خرید نیز برای دو میلیون سهم پتروشیمی خارک به ارزش ۲۶ میلیارد ریال در سیستم های معاملاتی کارگزاری ها وارد شد تا این شرکت مقام دوم جدول تقاضا را از آن خود کند.

در این روز ۸۳ نفر در مراجعات خود به کارگزاری ها برای ۴۵۷ هزار سهم فرآوری مواد معدنی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال اقدام کردند و ۲۳۱ دستور خرید نیز برای دو میلیون سهم چادرملو به ارزش ۵/۱۸ میلیارد ریال صادر شد.

این گزارش نشان می دهد: پس از ۴ شرکت یاد شده روز گذشته به ترتیب تقاضا برای پتروشیمی اصفهان، پتروشیمی اراک، مهرکام پارس و ایران خودرو بیش از سایر شرکت ها بود و پس از آن نیز سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و ملی سرب و روی در جایگاه های بعدی ایستادند.

در این روز ۲۸۸ نفر برای ۵/۲ میلیون سهم پتروشیمی اصفهان به ارزش ۱۸ میلیارد ریال برگه دستور خرید پر کردند و ۱۷۱ نفر نیز برای ۵/۱ میلیون سهم پتروشیمی اراک به ارزش ۱۶ میلیارد ریال اقدام کردند.

همچنین دیروز حجم تقاضا برای خرید سهام ایران خودرو به ۴ میلیون سهم به ارزش ۱۱ میلیارد ریال رسید.

از سوی دیگر تعداد سهام عرضه شده سرمایه گذاری غدیر طی معاملات دیروز به شدت افزایش یافت.

در این روز دو هزار و ۱۱۵ دستور فروش برای حدود ۸ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۳/۳۲ میلیارد ریال صادر شد.

پس از این شرکت سهام سرمایه گذاری بهمن، نفت بهران، لیزینگ صنعت و معدن، سامان گستر اصفهان، رایان سایپا و سایپا دیزل بیشترین حجم عرضه را از آن خود کردند.

این گزارش حاکی است: طی معاملات دیروز ۸۳۲ ، تعداد ۳/۶ میلیون سهم سرمایه گذاری بهمن به ارزش ۶/۶ میلیارد ریال را عرضه کردند و ۱۱۷ نفر هم ۳۲۹ هزار سهم نفت بهران به ارزش ۴/۴ میلیارد ریال را به فروش گذاشتند.

تعداد سهام عرضه شده لیزینگ صنعت و معدن هم دیروز به ۳/۲ میلیون سهم به ارزش ۴ میلیارد ریال رسید و ۵/۱ میلیون سهم سامان گستر اصفهان به ارزش ۴ میلیارد ریال نیز دیروز در بورس تهران به فروش گذاشته شد.

کد خبر 3045

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز