رضا قوچان‌ن‍ژاد گزینه اصلی یحیی گل محمدی برای حضور در خط حمله این تیم است.

قوچان نژاد

به گزارش همشهری آنلاین ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس امروز با حضور در برنامه تلویزیونی «انتهای الوند» در خصوص وضعیت این روزهای این تیم و همین طور جذب بازیکنان جدید گفت و گو کرد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه رضا قوچان‌نژاد و رضا شکاری در میان گزینه‌های پرسپولیس حضور دارند، گفت: راجع به اسامی بحث زیاد است اما آن چیزی که در دنیا مرسوم است و در ایران نیز سعی می‌کنیم آن را رعایت کنیم، قرار گرفتن بازیکنان برای ورود و خروج به تیم در اختیار کادر فنی باشد. تلاش خواهیم کرد با لیستی که یحیی گل‌محمدی در اختیار باشگاه قرار می‌دهد، مذاکره کنیم و البته بازیکنانی که می‌خواهد نیز یکسری شرایط دارد. قطعاً قوچان‌نژاد بازیکن بزرگی است و در تیم ملی افتخارآفرینی کرده اما یکسری شرایط خاص مانند اینکه با باشگاه خود قرارداد دارد و بحث شرایط زندگی شخصی او نیز هست. هر بازیکنانی را که کادر فنی اعلام کند را با تمام توان تلاش خواهیم جذب کنیم، چرا که می‌دانیم تیم به آن نیاز دارد که کادر فنی اعلام کرده است و منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقاتی افتاده است.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد با قوچان‌نژاد مذاکراتی صورت گرفته است، گفت: مذاکره مستقیم نه، چرا که او در اینجا تشریف ندارد و یکسری مشکلات در این مسیر است. از آن طرف در حال رصد هستیم تا ببینیم چه بازیکنانی آزاد هستند و چه بازیکنانی می‌توانند به ما کمک کند. از شانس پرسپولیس و ما در شرایطی که پرسپولیس نیاز به بازیکنان دارد، ما نمی توانیم بازیکن خارجی بگیریم و لیست پر است. به شخصه من، هواداران و کادر فنی به همین تیم فعلی که تمرین می‌کند و توانسته قهرمان غرب آسیا شود ایمان داریم اما باید تیم را تقویت کنیم و این موضوعی که باشگاه می‌داند و قطعا مدنظر کادر فنی نیز است و تلاش می‌کنیم در راستای نظرات فنی کادر فنی قدم برداریم

کد خبر 563993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha