مجموع نظرات: ۱۵
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
۰ نفر

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به آماده‌باش نیروهای بازدارنده هسته‌ای روسیه گفت که نیازی به نگرانی در مورد جنگ هسته‌ای نیست.

بایدن

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از المیادین نوشت: این اظهارات بایدن در حالی مطرح شد که روسیه اعلام کرده نیروهای بازدارنده هسته‌ای خود را در بالاترین سطح آماده‌باش قرار می‌دهد.

نیروهای بازدارنده روسیه گروهی از یگان‌ها هستند که هدفشان بازدارندگی از حمله به روسیه، از جمله در صورت وقوع جنگ هسته‌ای است.

بایدن در پاسخ به این سوال که آیا آمریکایی‌ها باید نگران جنگ هسته‌ای باشند، گفت: «خیر».

از  سوی دیگر، کاخ سفید هم اعلام کرد که بایدن "میزبان کنفرانسی با متحدان و شرکای خود در مورد پاسخی واحد" به عملیات نظامی روسیه در اوکراین بود.

بایدن در این تماس با نخست وزیر کانادا، رئیس کمیسیون اروپا، رئیس شورای اروپا، رئیس جمهور فرانسه، صدراعظم آلمان، نخست وزیر ایتالیا، نخست وزیر ژاپن دبیر کل ناتو، رئیس جمهور لهستان، رئیس جمهور رومانی و نخست وزیر انگلیس رایزنی کرد.

رهبران مذکور در این تماس درباره حمایت مستمر از اوکراین، از جمله ارائه کمک‌های امنیتی، اقتصادی و بشردوستانه و تلاش‌های هماهنگ برای تحمیل هزینه‌ها و پیامدهای قابل توجه برای مجازات روسیه و تلاش برای حفظ ثبات اقتصادی جهانی، از جمله در رابطه با قیمت انرژی، صحبت کردند.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پنجشنبه از آغاز عملیات نظامی ویژه در دونباس در جنوب شرق اوکراین خبر داد و خاطرنشان کرد که روسیه قصد ندارداراضی اوکراین را اشغال کند.

کد خبر 660918

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • Shahrokh IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    18 16
    آقای نوریان این چه مطلبی است نوشتید شما هم ۱۰۰ درصد تحت تاثیر شبکه های ماهواره ایی و بعضا جراید داخلی و خارجی القا روسیه هراسی میکنند وآمریکا را سفید جلوه می‌دهند ولی اگر کمی مطالعه داشتند براحتی متوجه میشدن این جنگ دست پخت کشور مطبوع شما امریکاست که پخته شده روسیه دیگر چاره ایی برایش نمانده بود از منظر امنیتی حراستی ۳۰ سال فریاد وتهدید کرده ناتو بسرکردگی آمریکا قول داده بودن گسترش پیدا نکنند ولی زیر قول و قرارهای خود زدند تا زیر گلوی روسیه پایگاه های جاسوسی نصب کرده و موجب اخلال سنگ اندازی و جاسوسی علیه روسیه بودند.و این رئیس جمهور دلقک اوکراین بود که براحتی فریب آمریکا و متحدان دیگرش را خورد و کشور خودش را بیراهه تبدیل کرده
  • ندا IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    10 5
    دلقک خودتی که از متجاوز دفاع میکنی
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      13 4
      آخه پوتین مثل زالو ایران را چاپیده ... وامثال تو وطن فروشها .
  • رضا IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    6 2
    عملیات ویژه نظامی که قصدندارندخاک اوکراین رواشغال کنند!!؟توروخداانقدرباشعورمردم بازی نکنین!!!شش روزه که دیکتاتورروسی اوکراین رواشغال کرده!!!انوقت تجاوزواشغال مگه شاخ ودم دار؟؟؟چرابجای حمله واشغال گری ازواژه عملیات ویژه استفاده می کنین؟؟؟که پوتین عیناازاون جمله استفاده کرده...!!!
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    6 2
    خیلی جالبه تجاوز رو عملیات ویژه میدونین و دقیقا حرفهای پوتین رو به خورد مردم می‌دین. عجب.!!!!!! واقعا متاسفم که ایران رو مستعمره روسیه کردین.
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      8 1
      اصلا فهمیدی چرا جنگ شد
  • عباسعلی اسدی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 1
    ای بابا،همش همتای روسی باهمتای موسی خودگفتگوکرد!ول کنید این موسی هارو!مردم دارن کشته میشن.یکی یه کاری کنه🤔
  • اسمان IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    0 0
    گرگها وشغالها و روباهها کنار هم هستن کشتارهای نجاست خوار هیچ پوخی نیستید .