بدلیل افزایش دمای هوا در تابستان گرم امسال و دفع بالای آب بدن، تنها یک چیز می تواند از عطش این روز های گرم کرم کند و آن هم نوشیدن مداوم آب خنک می باشد که بهترین راهکار استفاده از آبسردکن می باشد، در صورتی که در یک محیط شلوغ و صنعتی به آبسردکن نیاز دارید اما در اکثر موارد یک آبسردکن ایستاده یا رومیزی پاسخگوی کامل نیاز می باشد.

آبسردکن ایستاده.jpg

آبسردکن چیست؟

اسم دستگاه کاملا گویا عملکرد آن است، یک دستگاه است که با برق کار میکند و می تواند آب سرد را جهت نوشیدن ارائه کند. معمولا یا مخزن دارد یا به آب شیر شهری متصل می شود و در سایز و ابعاد مختلف و حتی گاهی اوقات امکانات مختلفی ارائه می شود مثلا ممکن است که یخچالدار باشد یا کابین و محفظه نگهداری وسایل داشته باشد و در برخی مدل ها دارای فیلتر هایی برای تصفیه آب از انواع مواد می باشد.

بهترین آبسردکن در تابستان کدام است؟

آبسردکن در تمام فصول کاربرد دارند اما دلیل اینکه در این مقاله به تابستان اشاره کرده ایم، دمای بالای هوا می باشد و در واقعیت آبسردکنی که در این گرمای بالای دما بتواند آب خنک ارائه نماید و توانایی خنک کردن آب در کمترین زمان را داشته باشید در سایر فصول سال نیز توانایی کارکردن دارد. با توجه به این توضیحات اکنون میخواهیم بصورت فنی جزئیات مختلف یک دستگاه آبسردکن را برای شما توضیح دهیم تا با این توضیحات و شرایط خودتان بتوانید بهترین دستگاه را خریداری نمائید. در سایت صنعت شرق بهترین آبسردکن به این صورت توضیح داده شده است:

بادر نظر گرفتن اینکه ما فقط به یک دستگاه برای دریافت آب خنک نیاز داریم باید بر اساس شرایط خودمان تصمیم گیری نمائیم، بهترین آب سرد کن مدلی است که با حجم و اندازه خروجی آب روزانه و محیطی که قرار است در آن قرار بگیرد بتواند آب خنک ارائه کند. – صنعت شرق

در بازار پر تنوع آبسردکن هزاران طرح و مدل مختلف برای خرید وجود دارد و بهترین است بر اساس شرایط خودتان تصمیم گیری برای خرید داشته باشید.

خرید آبسردکن مناسب با شرایط شما

هر دستگاه آبسردکن برای کارکرد مخصوصی تعبیه شده است، و توانایی و قدرت و عملکرد دستگاه است که مشخص می کند در چه محیطی قرار بگیرد به همین دلیل چند دسته بندی مختلف در این دستگاه ها داریم که در زیر توضیح داده شده است:

انواع آبسردکن

به لحاظ عملکردی ۲ نوع آبسردکن داریم آبسردکن صنعتی و آبسردکن خانگی اداری، و بصورت کلی ۲ نوع آبسردکن داریم، آبسردکن ایستاده و رومیزی که در پایین هر کدام تشریح شده اند.

آبسردکن اداری خانگی

این مدل از آبسردکن پرفروش ترین مدل می باشد و معمولا در مدل های ایستاده فروخته می شوند و مشتریان علاقه مند به خرید مدل ایستاده هستند تا مدل های رومیزی. این آبسردکن ها ورودی آب خود را از مخزن های آبی رنگ که معمولا در بالای آن ها قرار دارد میگیرند یا به آب شهری متصل می شوند. از این مدل از آبسردکن در اداره ها، شرکت ها، دفاتر کار و محل های نسبتا عمومی مانند مطب پزشکان و... استفاده می شود به همین دلیل پرفروش ترین مدل می باشد جهت آشنایی بیشتر با این مدل در پایین تصویر این مدل را نیز قرار داده ایم:

آبسردکن صنعتی

این مدل از آبسردکن همانطور که اسمش گویای آن است در مکان های عمومی و صنعتی بسیار کاربردی می باشد و بدلیل وجود بدنه استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر نور خورشید و ضربه و همچنین چندین شیر جهت خروجی اب می تواند امکان استفاده همزمان از دستگاه را برآورده نماید.

معمولا این مدل از آبسردکن را در جلوی مساجد و حسینه ها و مدارس و دانشگاه ها دیده ایم. با توجه به نوع بدنه هیچ مشکلی ندارد که در برابر تابش مستقیم نور خورشید باشد نه مشکل زنگ زدگی برای دستگاه پیش می آید و نه بر اثر نور خورشید پوسیدگی یا ضربه ای به آن وارد می شود. این مدل از دستگاه ها مستقیما به شیر آب شهری متصل می شوند و در لحظه آن خنک را اماده می کنند.

مدل های صنعتی آبسردکن معمولا دارای پایه هایی برای جابجایی اسان هستند که هر پایه با یک چرخ امکان جابجایی راحت را دارد، به نوعی مانند ترولی حمل غذا در زیر هر پایه چرخ های پلاستیکی تعبیه شده است.

جهت آشنایی بیشتر در پایین تصویر این مدل از آبسردکن ها را قرار داده ایم:

آبسردکن صنعتی

نحوه خرید آبسردکن چگونه است؟

با توجه به توضیحات بالا اکنون می توانید تصمیم بگیرید که دقیقا کدام مدل از آبسردکن با شرایط شما همخوانی دارد و مناسب محیطی می باشد که قرار است از آن استفاده کنید، اگر قرار است یک استفاده معمولی داشته باشید و به دستگاهی کوچک نیاز دارید که ابعاد و اندازه آن با محیطی که قرار است قرار بگیرد سازگاری داشته باشد می توان بهترین دستگاه را خریداری کرد. در واقعیت امر باید گفت که تمامی دستگاه های آبسردکن چه مدل های ایرانی و چه مدل های خارجی با هر قیمتی که باشد به شرطی که از یک فروشگاه معتبر خریداری شود می تواند آب خنک را به شما ارئه نماید.

شما این دستگاه را فقط برای دریافت آب خنک استفاده می کنید و در خرید آبسردکن یکی از اولین موارد دریافت آب سرد از دستگاه می باشد که همه مدل ها اینکار را انجام می دهند و اکنون بر اساس موقعیت و شرایط خود بین دستگاه های موجود یکی را انتخاب نمائید

مشاوره قبل از خرید 

می توانید بصورت ۲۴ ساعته با شماره های موجود در سایت صنعت شرق https://www.sanatshargh.com  ارتباط برقرار نمائید 

خرید آبسردکن

قیمت آبسردکن

بصورت کلی این چند مدل دستگاه آبسردکن را داریم که هر کدام قیمت خود را دارند، مدل های صنعتی معمولا قیمت بالاتری دارند و هر چه دستگاه کوچکتر شود قیمت آن نیز کاهش می یابد مثلا مدل رومیزی از مدل ایستاده و صنعتی بسیار ارزانتر می باشد.

در یک کلام معیار اصلی برای تعیین قیمت آبسردکن قطعات و موتور و ابعاد آن می باشد

انواع آبسردکن:

  1. آبسردکن ایستاده
  2. آبسردکن رومیزی
  3. آبسردکن یخچالدار
  4. آبسردکن مخزن مخفی
  5. آبسردکت متصل به آب شهری

در فروشگاه صنعت شرق علاوه بر آبسردکن می توانید سایر محصولات صنعتی و نیمه صنعتی را نیز با قیمت کارخانه تهیه نمائید، فرقی نمیکند دنبال دستگاه واکس کفش باشید یا جاروبرقی صنعتی با قیمت کارخانه در این فروشگاه تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش و ضمانت بهترین قیمت می باشد و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی مراحل خرید در کنار شما خواهد بود.

کد خبر 684691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    1 0
    با سلام و عرض ادب وقت شما بخیر آیا مدل مخزن دار فیلتر تصفیه آب دارند؟