«بازی مرکب» که فصل دوم آن در راه است، با ترکیبی از هیجان و خشونت، هم سرگرمی می‌سازد و قصه می‌گوید و هم با ارائه تصویری انتقادی از سلطه سرمایه‌داری نوین بر زندگی و زمانه معاصر، همذات‌پنداری انبوه آدم‌های گرفتار و در تمنای ثروت در هر گوشه جهان را جلب می‌کند.

فصل دوم بازي ماهي مركب

همشهری آنلاین: سریال موفق «بازی مرکب» با فصل دومش قرار است مخاطبان خود را بار دیگر غافلگیر کند، سریال موفقی که ۳ سال پیش موجش همه‌گیر شد در حالی به فصل دوم رسیده که پیش از این خبرهایی از تمایل دیوید فینچر برای کارگردانی فصل دومش منتشر شده بود؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد و مثل سری اول ما با سریالی تمام‌کره‌ای مواجه خواهیم شد.

چه بازیگرانی در فصل دوم حضور دارند؟

لی جونگ-جه، بازیگر نقش سونگ گی-هون از شروع پخش این سریال در ماه دسامبر ۲۰۲۴ خبر داده است.

فصل دوم این سریال پس از نمایش نخستین فصل در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ در حالی از راه می‌رسد که «بازی مرکب» به یک پدیده جهانی تبدیل شد و بالغ‌ بر ۱.۶ میلیارد ساعت تماشا در ۲۸ روز اول پخش داشت. این نخستین سریال نتفلیکس بود که در روز پخش ‌ بیش از ۱۰۰ میلیون بیننده داشت و لقب پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس را یدک می‌کشد.
لی جونگ-جه در نقش سونگ گی-هون، لی بیونگ هون در نقش هوانگ این-هو/ پیشرو، وی‌ ها جون در نقش افسر هوانگ جون-هو و گونگ یو در نقش مسئول گزینش احتمالا دوباره در فصل دوم سریال «بازی مرکب» بازخواهند گشت.

از بازیگران تازه فصل دوم نیز می‌توان به ‌ایم شی‌ وان، کانگ ها-نول، پارک سونگ هون، یانگ دونگ گون، پارک گیو-یونگ، جو یو ری، کانگ ای-سیم، لی دیوید، لی جین-ووک، چوی سونگ-هیون، رو جائه-وون و وون جی آن اشاره کرد.

فصل دوم سریال پربیننده کره‌ای در راه است | «بازی مرکب ۲» چه داستانی دارد؟

موفقیت غیرمنتظره

موفقیت غیرمنتظره فصل اول سریال «بازی مرکب» نشانه‌ای دیگر از موقعیت‌شناسی و در اختیار داشتن نبض مخاطب از سوی نتفلیکس است که این بار با مجموعه‌ای کره‌ای، موفقیتی تمام‌عیار و ظاهرا بی‌سابقه کسب کرده است. درواقع برنده اصلی بازی مرکب نتفلیکس است که می‌داند چگونه نبض زمانه را در اختیار داشته باشد و چگونه برای محصولش بازاریابی کند. در صنعت سرگرمی و به‌خصوص در دوران پس از کرونا، نتفلیکس به غولی دست‌نیافتنی تبدیل شده است.

یک بازی مرگبار

آنچه «بازی مرکب» در فصل اولش به تماشاگرش عرضه می‌کرد کولاژی بود از هر آنچه در موارد مشابه گل کرده و مورد توجه قرار گرفته بود. هوش سازنده سریال را باید در بسته‌بندی تازه‌ای که از محصول عاریتی‌اش فراهم کرده مشاهده کرد؛ هوشی که باعث می‌شود هرکس از هر جای دنیا پای بازی مرگباری که او راه انداخته بنشیند؛ به‌خصوص بعد از قسمت اول سریال که به‌خوبی نقش قلاب را برای تماشاگر ایفا و آنقدر توجهش را جلب می‌کند که بعد از قسمت دوم (که ناامیدکننده است) تاب بیاورد و ماجرا را دنبال کند.

بازی مرکب با ترکیبی از هیجان و خشونت، هم سرگرمی می‌سازد و قصه می‌گوید و هم با ارائه تصویری انتقادی از سلطه سرمایه‌داری نوین بر زندگی و زمانه معاصر، همذات‌پنداری انبوه آدم‌های گرفتار و در تمنای ثروت در هر گوشه جهان را جلب می‌کند.

کد خبر 871265
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha