همشهری آنلاین: رئال اولین باخت فصل خود را تجربه کرد.

با انجام سه دیدار در روز شنبه (11 مهر)، سوت آغاز هفته ششم لالیگا نواخته شد. در این روز تنه‌ریف، با یک گل مغلوب دپورتیوو لاکرونیا شد. بارسلونا در مقابل آلمریا با تک گل دقیقه 37 پدرو به پیروزی رسید و آتلتیکومادرید 2 بر 1 از سد زاراگوسا گذشت.

 در روز یکشنبه نیز دیگر دیدارهای این هفته انجام شد و این نتایج به دست آمد: دپورتیوو خه‌رس و مالاگا 1 بر 1 مساوی کردند. ویارئال نیز با اسپانیول بارسلونا به تساوی بدون گل بسنده کردند. دیدار رئال وایادولید و آتلتیک بیلبائو نیز 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.

اسپورتینگ خیخون در بازی‌ای پرگل 4 بر 1 بر مایورکا برتری یافت. ختافه با نتیجه 2 بر 1 از سد اوساسونا گذشت. در این بازی جواد نکونام از ابتدا در میدان بود و در دقیقه 81 جایش را به روپر داد و مسعود شجاعی نیز از دقیقه 80 به جای خوان فران وارد زمین شد. ریسینگ سانتاندر با یک گل به والنسیا باخت و در آخرین دیدار این هفته، رئال مادرید میهمان سویا بود که با شکست 1 بر 2 برابر این تیم، اولین باخت این فصل خود را تجربه کرد.

در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونا با 18 امتیاز اول است، رئال مادرید و سویا با 15 امتیاز و تفاضل گل 13 و 10 دوم و سوم هستند، لاکرونیا با 12 و والنسیا با 11 امتیاز در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

کد خبر 92043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز