یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۳
۰ نفر

محمدرضا درویش: معاون سیاسی وزارت کشور مدت‌ها قبل حرف جانانه‌ای زده بود که متاسفانه بعضی روزنامه‌ها از آن دستک درست کردند و نگذاشتند آن کلام عالمانه، کاملا منعقد شود.

 ایشان فرموده بودند: تغییر وزیر کشور را رسانه‌ها توی کاسه دولت گذاشتند(قریب به این مضمون) این‌بار روزنامه‌ها می‌خواهند حرفی را توی کاسه آقای مشایی بگذارند و رئیس سازمان گردشگری را تضعیف کنند. البته تخریب و تضعیف‌ آقای مشایی مسبوق به سابقه است.

یک بار گفتند ایشان در یک جلسه که بخش خصوصی در ترکیه حضور داشته تماشاگر رقص زنان شده است. برای اثبات این ادعا، فیلمش را هم پخش کردند اما بعدا کاشف به عمل آمد که فرد حاضر در فیلم شبیه آقای مشایی بوده است! و آقای مشایی دقایقی قبل از این جریانات، جلسه را ترک کرده‌اند. یک بار دیگر روزنامه‌ها حرف در آوردند که آقای مشایی از یک دلال رابطه آمریکا با ایران – یعنی هوشنگ‌خان امیراحمدی- دعوت کرده که به تهران بیاید.

حتی روزنامه‌ای که جایزه منتقد دولت را گرفته به این ماجرا گیر داد و دست آخر هم معلوم شد که قضیه از بیخ و بن دروغ است! روزنامه‌های بی‌معرفت، حالا هم دست گرفته‌اند که جناب مشایی فرموده است ایران با مردم اسرائیل دوست است! ما از همین حالا و قبل از آنکه جناب آقای دکتر غلامحسین الهام، رئیس ستاد تعزیرات، وزیر دادگستری، عضو شورای نگهبان ، سخنگوی دولت نهم و... این خبر را تکذیب کند عرض می‌کنیم که این حرف‌ها به آقای مشایی نمی‌چسبد . اصلا فرض کنید ایشان، این حرف را زده باشد چه اشکالی دارد؟ ایشان که دولت اسرائیل را نگفته، ملتش را گفته.

و مگر ملت اسرائیل کیست؟ یکی‌اش همین موتسه کاتساو (موسی قصاب) رئیس‌جمهور اسرائیل است که اصالتا ایرانی است و یک بار هم در سازمان ملل با آقای خاتمی چاق سلامتی کرده بود که آقای ابطحی (که نسبتش به دولت خاتمی،‌دقیقا مثل نسبت الهام به دولت احمدی نژاد است) گفت خاتمی تحویلش نگرفته. حالا مگر اصلا آقای مشایی حاضراست این ایرانی مفلوک بیچاره‌ای که به یک رژیم صهیونیستی پناهنده شده را تحویل بگیرد؟ بهتر است رسانه‌ها بیخود و بی‌جهت پشت سر دیگران حرف درست نکنند.

کد خبر 58470

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز