در یک حادثه کم‌نظیر، آتش‌نشانان، راننده وانت نیسانی را که با 2 تن بار در چاه داخل یک پارکینگ فرو رفته بود، نجات دادند.

به گزارش سایت آتش‌نشانی، ساعت 20 شب پنجشنبه گذشته، با گزارش سقوط یک خودروی نیسان به داخل چاه یک پارکینگ، آتش‌نشانان ایستگاه 3، به سرعت به محل حادثه در حوالی میدان خراسان رفتند و عملیات نجات راننده و بیرون کشیدن خودرو از داخل چاه را آغاز کردند.

محمد شمسایی- افسر آماده منطقه یک آتش‌نشانی تهران- درخصوص این حادثه بیان کرد: خودروی وانت نیسان با 2 تن بار، در دهانه چاه پارکینگ فرورفته و راننده آن در اتاقک خودرو گرفتار شده بود و هر لحظه احتمال داشت با ریزش خاک‌های سست اطراف دهانه چاه حادثه دلخراشی برای راننده پیش بیاید.

در این شرایط، آتش‌نشانان ابتدا محیط را ایمن‌سازی و با تجهیزات ویژه خودرو را در محل خود محکم کردند و پس از اطمینان از ثابت بودن خودرو با استفاده از ابزارهای ویژه موفق شدند راننده جوان وانت نیسان را نجات دهند.

بعد از نجات راننده، عملیات خارج کردن وانت نیسان از درون چاه آغاز شد که در این مرحله نیز تلاش 2 ساعته آتش‌نشانان به ثمر نشست و خودروی وانت با 2 تن بار، از درون چاه فروریخته خارج شده و به مکان امن انتقال یافت.

افسر آماده منطقه یک آتش‌نشانی تهران علت این حادثه را ریزش طوقه چاه فاضلاب داخل پارکینگ اعلام کرد و اظهار داشت: افراد متخصص باید به‌صورت دوره‌ای دهانه چاه فاضلاب واحدهای مسکونی را کنترل کنند تا از سالم بودن چاه مطمئن شوند.

کد خبر 72109

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز