جواد نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال از اهدافش برای کسب قهرمانی سخن گفت.

جواد نکونام

به گزارش همشهری‌آنلاین، بالاخره طلسم انتخاب جانشین ریکاردو ساپینتو شکسته شد و سه‌شنبه شب، جواد نکونام به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد. گره مذاکرات برای اعلام نام نکو به عنوان کسی که قرار است در لیگ بیست و سوم روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، باز شد.

در شرایطی که قرار است مراسم معارفه نکونام ظهر امروز چهارشنبه برگزار شود، او از اهداف بزرگش برای موفقیت در استقلال و کسب جام قهرمانی صحبت کرد.

نکونام در صحبت‌هایش از وعده بزرگش برای تلاش جهت رسیدن به اهدافش سخن به زبان آورد و اظهار کرد: قول می‌دهم تا پای جانم و جایی که می‌توانم برای استقلال زحمت بکشم.

او در بخش دیگری از اظهاراتش خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم و وجودم را می‌گذارم تا باشگاه و تیمی که رویای کودکی‌ام بوده و طرفدارش بوده‌ام، اسمش را بزرگ و بزرگتر کنم و افتخارات زیادی را با استقلال به دست بیاورم.

نکونام همچنین در مورد فهرست بازیکنان مدنظرش گفت: لیست و بازیکنانم آماده هستند. به یک تیم خوب و با تعهد و با قدرت جنگندگی بالا، برای کسب موفقیت در ۲ جام نیاز داریم.

کد خبر 768556
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • کیوان IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    7 0
    جواد لالیگایی سرور ...💙😍و حالا 6 به جای 7 اومد این جواد بوی فرهاد می دهد😍🔥آقا جواد مثل فرهاد برای این تیم بجنگ مطمئن باش حمایت هواداران رو خواهی داشت💙
    • رضا IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      5 0
      بجنگ جواد جان واسه شش تایی ها
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    3 0
    با سلام انشاءالله موفق باشید.فقط علاوه بر مبارزات و تلاش درمیدان برابر حریفان باید خیلی مواظب شیطنطها و ناجوانمردیهای و بیعدالتیهای داخل زمین و خارج زمین توسط کسانی که دنبال برد وقهرمانی به هر بهایی هستند باشید،انشاءالله که امسال دوربین کمکی داوری بیاورند چون داوری مهمترین پاشنه اشیل عدالت و جوانمردی درفوتبال ماست.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 2
    یواش بابا پیاده شو با هم بریم آلکس فرگونس یا مورینیو یا امثال اینها نیستی ها همون جواد چکشی هستی که فولاد تو کشور غریب بعد از یه برد خوب به زمین کوبیدی به خاطر پول بیشتر جوگیر نشو و به اون بی اصل و نصب و حسین دل نبند هنوز زیر سرور و بزرکتر فوتبال ایران پرسپولیس کبیر هستی حالا حالاها باید بدوید تا به پرسپولیس کبیر برسید
  • سرور تمام استقلالی های دنیا IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    1 1
    فقط دعا کنه var نیارن وگرنه کیسه امسال نیمه پایین جدول جا خشک میکنه
  • طه IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 1
    طبق تجربه .مربیان استقلال جرات نمیکنندتیموخوب ببندندونتیجه بگیرن چون تارو روال میافتندسنگ اندازیهابرافراری دادنشان شروع میشه وتیم توسط گماشته های لنگ ازهم پاشیده میشه