۱۳۷ و ۱۸۸۸
-
گفتگوی همشهری آنلاین به رکورددار ثبت پیام در سامانه ۱۳۷ پلاس؛
با پیگیرترین شهروند تهران آشنا شوید | او توانست با ۵۳ بار مراجعه دکل مخابراتی را جا به جا کند | کوچه بدون نام پایتخت را صاحب عجیبترین نام کرد
پیگیرترین شهروند پایتخت که همه کوچهها و خیابانهای محل زندگی خود را میشناسد، روزی چند ساعت پیادهروی میکند تا سیاههای از کم و کسریهای شهر را بردارد و از طریق ۱۳۷ به مدیران شهری گوشزد کند. او ۱۰ سال است که هر روز در چندین نوبت با این سامانه تماس میگیرد و تا حل شدن مشکل آن را رها نمیکند.
-
گزارش همشهریآنلاین از بررسی آمار تماسهای مردمی با سامانه ۱۳۷
نظافت شهر و لایروبی جویها اولین دغدغه تهرانیها | ۱۵ خواسته مهم شهروندان از شهرداری تهران چیست؟
سامانه شفافیت شهرداری تهران جزئیات تماسهای مردمی با سامانه ۱۳۷ پلاس طی ۷ ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد که بر این اساس، «لایروبیجویها» با ۴۰ هزار و ۱۵۴ و «نظافت معابرکوچه» با ۴۰ هزار و ۷۷ تماس به ترتیب بیشترین درخواست مردم تهران برای رسیدگی در شهر بوده است.
-
جهش ۶ هزار درصدی درخواست تهرانیها برای پاک کردن شعار نویسیها | رشد ۲۱۲ درصدی انتقاد از دریافت کرایه غیرمجاز توسط تاکسیها
شهرداری تهران با انتشار لیست تماسهای شهروندان با سامانه ۱۳۷ از جهش ۶۰۰۰ درصدی درخواست دیوار پاک کنی نسبت به بازه زمانی مشابه خبر داد.
-
کارکنان ۱۳۷ غرب تهران در بحران چه نمرهای میگیرند؟
توان مأموران و کارکنان سامانه ۱۳۷ تکه دوم پایتخت برای پیامهای خطرساز و فوریتی به ویژه در فصل بارندگی به نمایش گذاشته شد.
-
سوت پایان سردرگمی در منطقه ۱۵
هزار و ۲۰۰ تابلو شناسایی معابر و ۶۰ پلاک در منطقه ۱۵ در ۷ماه نخست سال ۱۴۰۱ بهسازی و تعویض شد.
-
شناسایی و ساماندهی نقاط بیدفاع شهری شرق تهران
مشکلات فضاهای بیدفاع شهری منطقه۱۳ در جلسه ای با حضور شهردار، معاونان، شهرداران نواحی ۴ گانه و جمعی از مدیران منطقه۱۳بررسی و بر رفع سریعتر آنها تأکید شد.
-
رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس در گفتگو با همشهری آنلاین:
آمار عجیب از بیشترین تماس با سامانه ۱۳۷ | یک شهروند ۱۰۴۲ بار در یک سال تماس گرفت | مردان بیشتر از زنان تماس میگیرند
رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس در رابطه با رکورد تماس تلفنی با سامانههای ۱۳۷ و ۱۸۸۸ گفت: یک مرد تهرانی، هزار و ۴۲ بار در سال با این سامانهها تماس گرفته است.
-
در نشست با مدیران سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی تهران بیان شد
اداره بهینه شهر با کمک سامانه ١٣٧ | ارزیابی کیفی پاسخگویی به شهروندان
شهردار منطقه ١١ راهاندازی سامانه ١٣٧ را از افتخارات شهرداری دانست که با یاری شهروندان مشکلات و معضلات زندگی شهری را آشکار میکند و مدیریت شهری را به طرف حل معضلات سوق میدهد.
-
سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۷ سنگتمام گذاشت | ۹۰درصد مطالبات شهروندان پاسخ داده شد
بیش از ۹۰ درصد از خواستههای شهروندان که طی یک هفته در سامانه۱۳۷ شهرداری منطقه۱۷ به ثبت رسیده بود از سوی مسئولان و کارشناسان پاسخ داده شد.
-
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) در گفتگو با همشهری آنلاین:
پرتکرارترین تماسهای ۱۳۷ پلاس در ناآرامیهای اخیر | درخواست برای پاک کردن شعارها و جاگذاری سطلهای زباله
براساس گفته رئیس مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس، موضوعاتی همچون شعارنویسی، سطلهای زباله و تابلوهای شهری در دسته تماسهای پرتکرار شهروندان در ناآرامیهای اخیر تهران قرار دارد.
-
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+):
۸ هزار تماس روزانه با سامانه ۱۳۷ پلاس | مردم چطور میتوانند با شهردار منطقه مستقیم صحبت کنند؟
براساس گفته رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+)، میانگین تماسهای تلفنی روزانه شهروندان با این سامانه، ۷ تا ۸ هزار تماس است.
-
در گفتگو با همشهری آنلاین مطرح شد؛
استفاده از سمهای جدید برای کشتن موشهای خطرناک | آیا جمعیت این جانور موذی در تهران کم شده است؟
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از کنترل جمعیت موش در شهر تهران با سموم جدید خبر داد و گفت: بستن منافذ و حفرههای باز به کاهش جمعیت این حیوان موذی کمک میکند.
-
شهرداری منطقه ١٤ روزانه به چند پیام شهروندی پاسخ میدهد؟ | ناحیه٦ کمترین و ناحیه یک بیشترین آمار پیامها
«محمدامین سالاریپور» شهردار منطقه١٤ از سرعت عمل و دقت کارشناسان و کارکنان شهرداری این منطقه در ثبت، پیگیری و بررسی نتیجه پیامهای شهروندی در سامانه ١٣٧ پلاس خبر داد.
-
مخزنهای دستوپا شکسته درمان میشوند
عملیات بازبینی، انتقال و تعمیر مخازن زباله نواحی یک و ۳ در منطقه۱۷ اجرا شد.
-
شهردار منطقه ۱۰ اعلام کرد
تلاش برای ارتقای خدمترسانی | پاسخگویی به ۱۵ هزار پیام از ابتدای سال
برای ارائه خدمات بهینه در حوزه مدیریت شهری، از ابتدای سال تاکنون سامانه ۱۳۷ پلاس ۱۵ هزار و ۴۷۸ پیام دریافتی از سوی شهروندان منطقه ۱۰ را پاسخ داده است.
-
با اجرای ۲طرح شهری
صبحها در منطقه۱۷ غوغاست!
طرحهای ویژه «راه خدمت» و «نگهداشت شهر» با بسیج تمام نیروها و امکانات شهرداری، صبحها در منطقه۱۷ در حال اجراست.
-
ساکنان دو منطقه ۱۲ و ۱۴ از کدام بحرانهای شهری رنج میبرند؟ | مشکلات قبلی مردم هنوز پابرجاست
روابط عمومی مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس میگوید: مقایسه گزارشات آماری جلسات ارتباط مستقیم قبلی مردم در مناطق ۱۲ و ۱۴ که دیماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد، با جلسه فعلی در مرداد ماه نشان میدهد موضوعات درخواستی شهروندان این مناطق تفاوت عمدهای نکرده است.
-
سرعت پاسخگویی به مطالبات شهروندان در کفه ترازو | کسب رتبه دوم تهران توسط منطقه١٤
شهرداری منطقه١٤ در راستای خدمت به شهروندان در حوزههای مختلف شهری در میانگین کمترین زمان پاسخگویی به مطالبات شهروندان در سال جاری، رتبه دوم بین مناطق تهران را از آن خود کرد.
-
ثبت رکورد تازه در تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ پلاس | بیشترین خواسته شهروندان چیست؟
ثبت درخواستهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس در سیل اخیر تهران شکسته شد.
-
رفع مشکل ۵ساله میدان کاج
مشکل چند ساله شهروندان محدوده میدان طهرانی مقدم(کاج) سعادتآباد در عملیاتی شبانه رفع شد.
-
از سرگیری جلسه ارتباط مستقیم شهروندان مناطق تهران با مدیران شهری بعد از دو سال؛
بیشترین شکایات مردم مناطق ۵ و ۱۶ چیست؟ | شهروندان عاصی از ساخت و ساز غیرمجاز
شهروندان مناطق ۵ و ۱۶ در جلسه ارتباط مستقیم با مدیران شهری به بیان مشکلات و دغدغههای خود در حوزههای مختلف شهری پرداختند.
-
در گفتگو با همشهری آنلاین عنوان شد:
فعالیت ۲۰ گروه زندهگیری سگ در تهران | آلودگی ۱۰۰۰ نقطه شهر به موشهای موذی
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: حدود ۱۰۰۰ نقطه از شهر آلوده به موشهای موذی است که بیشتر در مناطق جنوبی و مرکزی رخنه کردهاند.
-
تعریف ۱۲ کد دستوری جدید در سامانه ۱۳۷ برای پاسخگوی به شهروندان | از پرداخت عوارض تا خدمات مترو
شهروندان تهرانی میتوانند با استفاده از ۱۲ کد دستوری جدید در سامانه ۱۳۷ به پاسخ سوالات خود در امور مربوط به شهرداری و شهر تهران برسند.
-
«حبیب میکائیلی» مدیر حوزه کنترل حیوانات شهری تهران:
به شهروندان متقاضی سگ میدهیم
کاهش تعداد پیامهای مردمی در سامانههای ۱۳۷ و ۱۸۸۸ برای درخواست جمعآوری سگهای رها شده نشان میدهد این معضل شهری در مناطق مختلف تهران رو به کاهش است، اما هنوز هم فراوانی سگهای رها شده از مهمترین مشکلات اهالی شهر ری به شمار میآید.
-
اینفوگرافیک | پرتکرارترین گلایههای پایتختنشینان | مردم عاصی از وانتیهای دورهگرد و موشهای موذی
طعمهگذاری موش، آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز، سد معبر دستفروشان و وانتیهای دورهگرد و ترکیدگی لوله آب باغچه جزو پیامهای پرتکرار ثبتشده در سامانه ۱۳۷ پلاس هستند.
-
در گفتگو با همشهری آنلاین عنوان شد:
پرتکرارترین تماس پایتختنشینان با ۱۳۷ چیست؟| سدمعبر دستفروشان و وانتیهای دورهگرد روی اعصاب شهروندان
سرپرست مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: موضوع طعمه گذاری موشها و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز هر کدام با بیش از دو هزار پیام جزو پرتکرارترین تماسهای مردمی با سامانه ۱۳۷ پلاس است.
-
نسخه جدید اپلیکیشن «تهرانِ من» منتشر شد
نسخه جدید (۱۲.۴.۰) اپلیکیشن «تهرانِ من» قابلیتهای سرویس مترو شامل امکان مشاهده ایستگاههای مترو روی نقشه، تخمین هزینه سفر بر اساس مبدا و مقصد انتخابی و امکان مشاهده و دریافت نقشه خطوط مترو را دارد.
-
ببینید | ۱۳۷ + ۱۸۸۸ = ۱۳۷ پلاس!
بعد از ۱۷سال، سامانههای تلفنی نظارت مردمی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ با هم ترکیب شدند و سامانه «۱۳۷پلاس» با استفاده از فناوری روز تشکیل شد. این سامانه که از فضای مجازی و اپلیکیشنهای تلفن همراه هم برای دریافت پیامهای مردمی استفاده میکند، امکانات جدیدی را در اختیار شهروندان میگذارد تا پیامهای خود را به اطلاع مدیریت شهری برسانند.
-
در گفتگو با همشهری آنلاین عنوان شد:
چگونگی طرح شکایات در سامانه جدید ۱۳۷ | تماس ۴ میلیون مخاطب از ابتدا تا امروز | ثبت ۱۸ هزار تماس در برخی از روزها
سرپرست مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (+۱۳۷) با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار ۱۳۷ و ۱۸۸۸، چهار میلیون مخاطب ثابت در موضوعات گوناگون با این دو سامانه تماس گرفتهاند، گفت: در طول این سالها، به طور میانگین ۶ هزار تماس با این دو سامانه ثبت شده است که در برخی روزها به ۱۸ هزار مورد هم رسیده است.
-
ببینید | پاسخگویی مستقیم شهردار تهران به تماس شهروندان
علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز در آئین رونمایی از سامانه ۱۳۷ پلاس (سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی) به تماس چند تن از شهروندان از طریق این سامانه پاسخ داد.