شهروندان مناطق ۵ و ۱۶ در جلسه ارتباط مستقیم با مدیران شهری به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود در حوزه‌های مختلف شهری پرداختند.

جلسه شهروندان مناطق با مدیران شهری

به گزارش همشهری‌آنلاین، در این جلسه که امروز در سالن جلسات ساختمان شماره ۲ سازمان بازرسی برگزار شد، رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی با بیان اینکه جلسات ارتباط مستقیم بیش از دو سال به دلیل شیوع کرونا به صورت تلفنی برگزار شده بود، گفت: ما تلاش کردیم تا این جلسات دوباره به صورت حضوری و متمرکز برگزار شود و شروع آن نیز با حضور شهردار و مدیران مناطق ۵ و ۱۶ بود.

رضا ناصری سرای اظهار امیدواری کرد در جلسات ارتباط مستقیم بخشی از نارضایتی و اعتماد از دست رفته شهروندان مجددا احیاء شود و شاهد افزایش مشارکت‌های مردمی باشیم.

در جلسه ارتباط مستقیم این هفته، شهردار منطقه ۵ حضور نداشت اما معاونان شهردار پاسخگوی تماس‌های شهروندی بودند که از مجموع این تماس‌ها موضوعات مربوط به جانواران موذی، تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز از فراوانی بیشتری برخوردار بودند.

شهردار، معاونان و مدیران منطقه ۱۶ نیز در این جلسه به تماس‌های شهروندان پاسخ دادند که دستورات لازم برای رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده داده شد.

موضوعات مربوط به فضای سبز، سد معبر، پسماند و موضوعات حوزه شهرسازی بیشترین تماس‌های شهروندان منطقه ۱۶ را به خود اختصاص داد.

کد خبر 693014

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha