از تمرینات این هفته پرسپولیسی‌ها اینطور به نظر می‌آید که یحیی تصمیم گرفته‌بدون در نظر گرفتن داربی با نفرات ثابت خود در آبادان به میدان برود و به جز نعمتی که احتمالا از این جمع نیمکت‌نشین خواهد بود سایر بازیکنان در ترکیب پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

يحيي

همشهری آنلاین-  پرسپولیس تا ساعاتی دیگر برابر نفت آبادان به میدان خواهد رفت. این در حالی است که پنجشنبه این هفته هم داربی حساس دور برگشت برگزار خواهد شد. همین موضوع حساسیت بازی با نفت در آبادان را برای سرخپوشان دوچندان خواهد کرد.

در میان بازیکنان پرسپولیس 4 بازیکن این تیم سه اخطاره هستند. بیرانوند،‌خلیل زاده، ترابی و  نعمتی که در صورت دریافت کارت در این بازی داربی تهران را از دست خواهند داد. از تمرینات این هفته پرسپولیسی‌ها اینطور به نظر می‌آید که یحیی تصمیم گرفته‌بدون در نظر گرفتن داربی با نفرات ثابت خود در آبادان به میدان برود و  به جز نعمتی که احتمالا از این جمع نیمکت‌نشین خواهد بود سایر بازیکنان در ترکیب پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

یحیی با در نظر گرفتن اینکه در دور برگشت تمامی امتیازها می‌تواند در قهرمانی اثرگذار باشد به نوعی این ریسک را به جان خریده که سه بازیکن تاثیرگذار خود را در آستانه از دست دادن داربی قرار دهد. تفکری که پیش از این و در زمان برانکو هم شاهد آن بودیم. موضوعی که باعث از دست دادن دو داربی توسط کمال کامیابی نیا شد.

دو داربی که یکی منجر به پیروزی 4گله پرسپولیس و یکی با باخت سه گله این تیم همراه شد. با این اوصاف خلا هر کدام از سه بازیکنی که این روزها در ترکیب ثابت پرسپولیس حضور دارند  می‌تواند در داربی روز پنجشنبه برای پرسپولیس اثر گذار باشد. به طور مثال داربی بدون ترابی حتی تصورش هم برای قرمزها سخت خواهد بود.

کد خبر 481543

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha